2011. augusztus 26., péntek

Debrecenen innen és túl

Reggel 3/4 6-kor indultunk Deb-be a Papával. Nagyon hosszú volt szokás szerint az út viszont Olika állati ügyesen viselkedett. Kb 1/2 9 volt mikor oda értünk, és még beszaladtunk a Cor.-ba,mert valamit vinni akartam adjunktusnőnek ( TB-s rendelésre járunk minden hova, ő is csak akkor kapott csomit, mikor hazajöttünk a PIC-ről).
9 körül már a klinikán voltunk és így is voltak előttük már vagy 4-en. Ez ott ritkaság, nem szoktak ennyien lenni a rendelés kezdetekor.
Ahogy odaértünk jön ki az asszisztens, hogy "Minek jöttek Anyáék, mikor a múlthéten voltak?" Azt hittem eldobom az agyam, hát nem azért mert a hét legmelegebb napján nem volt jobb ötletem, mint 2*200 km-ert utazni a gyerekkel!!! Mondtam neki, hogy telefonon megbeszéltem adjunktusnővel,hogy állít Olika shunt-jén, na nagy grimaszok közepette bevonult vissza a rendelőbe. Várnunk kellett még, de közben beszélgettünk egy kisfiú szüleivel akik nagyon aranyosak voltak. Az ő gyerekük nem volt korababa, de mivel hatalmas volt már a születésekor nagyon alaposan kivizsgálták és valami miatt a háziorvosuk ide küldte őket. Ja a gyerek valóban kis óriás, most 7 hónapos, 11 kg és 80 valahány centi! Oli szinte törpének nézett ki mellette :)
Mikor bementünk nagyon aranyos voltadjunktus nő, gyorsan bemérte a shunt-öt és mondta,hogy akkor a megbeszéltek szerint 110-ről 140-re állítja. Megbeszéltük, hogy figyelni fogom nagyon a gyereket, nehogy túlnyomás legyen a kis fejében, sőt többször mérhetem is, mer az az egyik legmérvadóbb változás. Abban maradtunk, hogy ha valami van, akkor telefonáljak. Ja mindeközben szóltam az asszisztens csajnak, hogy az előző papíron a kontroll 2011. február, mire közölte velem, szinte sértődötten, hogy azt nem ő írta, hanem adjunktusnő, de úgyis tudom, hogy mikor kell mennünk nem? Mire én, mondtam, hogy én tudom csak a betegfelvételnél tették szóvá!
Gyorsan végeztünk tulajdonképp, mér 10-kor lent voltunk a kocsinál a parkolóban.
Hazafelé is nagyon jó fiú volt Olesz, kb 1 órát aludt, ami nem volt hátrány ugyanis éjjel nem aludt csal 5-öt és az igen kevés,már megint lila a szeme alatt a sok nem alvástól! :( Amikor hazaértünk olyan 1/2 2 körül, megebédeltettem aztán cici és 2 körül elaludt én is lefeküdtem vele 1/4 3-kor és 1/4 6-kor keltünk fel! 3 órát aludtunk, hurrá!!!! Aztán jöttek anyósomék, hoztak kaját, Olit megetettem egy kis paprikás krumplival, szerette :) Később fürdés és alvás kb 1/2 8-8 körül. Én meg elkezdtem csomagolni,mert megyünk a Balcsira, Anyuszék meghívtak minket egy hétvégére :) Na de persze Oli többször is felébredt, aztán mikor mi lefeküdtünk 3/4 11-kor Ő úgy gondolta, hogy itt az ébresztő ide :( 1 óra volt mikor le tudtam tenni aludni, addig meg fent volt, röhögött, dumált :) Annyira édes volt, imádom, mikor ennyire jókedve van ( lehetne gyakrabban is).
Most meg már 5 óta fent vagyok, mert arról volt szó, hogy 6-kor indulunk, ne kelljen a melegbe utazni, erre sehol senki:( De szerencsére a gyerek még alszik csak , ha ezt tudom előre akkor nem kelek fel 5-kor!!! Na nem baj, csak már ott legyünk a Balcsin!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése