2011. szeptember 2., péntek

Megvagyunk ám! :)

Szóval tényleg megvagyunk, csak kicsit kevés mostanában a 24 óra/nap :)
Olika változatlanul sokszor fent van éjjel, akár több órányit is :( Kicsit kezd már kinyúvasztani vele a gyerek, de majdcsak megszokom ezt is :)
Nem igazán vagyok megelégedve az evészetével mostanában. Én keveslem a mennyiséget amit eszik, de ennek ellenére van elég pisis-kakis pelus, szóval nem tudom. Azt is gondoltam, hogy nem elég neki a tejem mostanában, de hiába csinálok neki tápot nem kell neki. Mondjuk jönnek a fogai is szóval a fene tudja.
Járunk továbbra is tornára, jövőhéttől ismét kezdődik a korai fejlesztés ja és 2 hete járunk talpmasszázsra is.
Sajnos továbbra is előfordul, hogy kisebb epis rohamai vannak tikkelés jelleggel :(
Ezeket egybevéve nagyon fáradt vagyok :( AzApjával sincs minden teljesen rendben, kicsit fasírtban vagyunk mostanában ( mindketten fáradtak vagyunk) bár rendeződni látszik ez is.
Na meg az sem dob fel túlságosan, hogy jövőhéten megyünk az 1 éves státuszra. A mértei miatt nem aggódom, de már előre utálom a sok kérdést, aminek a 99%-ra nemmel fogok válaszolni ( ül-e, áll-e, fog-e mond-e valamit..stb.) Tudom én, hogy minden be fog pótolni csak legyen türelmem kivárni.
Közben sikerült időpontot egyeztetnem Deb-be a fejlődésneurológiára és a szemészetre is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése