2011. szeptember 24., szombat

Nátha reloaded

Tegnap persze, hogy nem ébredt magától a gyerekem, szóval 12-kor én ébresztettem. Szegény kis csórikám totál kómás volt :) Elbaktattunk a dokibácsihoz, aki a vizsgálatok után mondta, hogy piros a torka és szörcsög a tüdeje is :( Szóval kapott amoxicilin-t ( régen ez a Semicilin volt). Ezt kapja napi 3-szor amíg el nem fogy. Persze a többi amit eddig kapott ( c-vitamin, fenistil, orcseppentés) megy tovább. Párszor kellett szívi a nóziját, de már nem volt vészes.
Voltunk boltban a doki után, vettem 5-6 hós bébi kajcsit, mert ezeket nagyon szereti ( sütőtök csirkével, alma csirkével)meg is evett majdnem 1 üveggel, pár falatot hagyott csak :) Utána még tápizott és cicizett is. Muszáj voltam tápit adni neki, mivel szinte egész délelőtt rajtam lógott :)
Aztán délután aludt 2 órát! Majd játszottunk, hinta fánizott (nagyon szuper és rögtön megismerte, tudta, hogy mit kell vele csinálni). 6 körül beszundított kb 30 percre, majd 7 körül mentünk fürdeni, persze hűvösebb vízben és csak rövid ideig. Majd vacsi...stb. Kb 1/2 10 körül aludt el, aztán keltünk egy rövidet ( ezt nem tudom mikor volt),majd 1/2 3-kor ébredt és 1/2 5-ig fent voltunk, végül 1/2 7-kor keltünk fel.
Reggelire adtam neki tejpépet, ezt már hanyagoltuk kicsit mostanában, de mivel a kajában is visszatértünk az 5-6 hónaposokra, gondoltam próbáljuk ki, és egész szépen evett belőle :)
Este már nem volt hőemelkedése sem, pedig tegnap szinte végig volt, reggel viszont megint előjött :(
Most alszik 1/2 10 óta remélem kicsit kipiheni magát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése