2011. szeptember 9., péntek

K.O.

mindketten padlót fogtunk a gyerekkel! Tegnap napközben aludt kb másfél órát aztán semmi többet, este elaludt 1/2 9 körül, mire mi lefeküdtünk nem sokkal később, 1/2 10-kor már kelt is. Ennek okán nem kicsit kiakadtam, és hiába ugyan de "veszekedtem " szegénnyel, hogy ugyan miért is nem lehet aludni. Kellett kb 20 perc mire átlendültem a holtponton ( addig a szememet sem bírtam nyitva tartani) és átköltöztünk a TV szobába aludni, hogy legalább azApja tudjon pihenni. Hajnali 1/2 2 volt mikor elaludtunk. Reggel 7-kor meg már ébresztett :( Azóta fent van, illetve 1/2 1 körül elaludt, de itt volt a kis barátnője és valamivel felébresztették :( Olyannyira fáradt már csórikám, hogy lila a szeme alja és természetesen berohamozott :(( Próbáltam elaltatni megint, de a kezemben nem megy, hát most letettem és próbálom magától elaltatni. Ami persze nem megy, égtelen üvöltést rendez már kb 10 perce, de most próbálok kőszívű lenni és nem engedni belőle ( na nem tudom meddig bírom hallgatni), de Anyusz szerint néha kicsit kellene próbálnom szoktatni az önálló alvásra. Tudom én, hogy igaza van, de nekem nincs ehhez szívem. Annyira üvölt, hogy lilul, öklendezik,hörög, bereked... soroljam még, hát én ezt nem bírom, a szívem szakad bele!
Közben viszont semmit nem lehet mellette csinálni, akkor sem ha ébren van, most meg egyáltalán nem így, hogy nem alszik:( Addig próbálkozunk ma amíg eszek pár falatot ( így az írás közben persze).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése