2011. szeptember 29., csütörtök

Kedd-Szerda-Csütörtök

Kedden délután 3-kor jöttek a papáék, persze Olika pontosan előtte 2 perccel aludt el. Végül is nem volt rossz,mert addig amíg aludt tudtunk beszélgetni, elmesélték, hogy milyen volt az utazásuk... stb. Olinak hoztak egy igazi kis bundás hótaposót ( puha talpú), egy csomag egymásba pakolós játékot, nekünk meg egy irtó büdös szappant, meg egy üveg vodkát. A szappannak valami gyógyító hatása van, de állati büdös :)
Végül kb 4-kor kelt Manó és még fél órát játszottak vele, mielőtt elmentek volna.
Aztán a szokásos menet volt, játék, fürdés, vacsi gyógyszerek. Már 1/2 8-kor aludt, de persze 1/2 9-kor ébredt és 10 után tudtam letenni. Mikor én is lefeküdtem, még el sem pilledtem,mikor azApja felkelt és "elindult dolgozni". Kicsit fáradt szegény és azt sem tudta mennyi az idő :) Aztán mikor rájött, hogy még alhat, akkor visszafeküdt, de azt mondta másnap, hogy nem aludt túl jól ezek után. Mi éjjel 2-szer keltünk, 1 rövid és egy hosszú volt. Aztán végül reggel 3/4 8-kor másztunk ki az ágyból.
Szerdán jó kisfiú volt egész nap, csak picit nyafka a fogai miatt :(
Délután voltunk a Takszöv-ben érdeklődni erről a végtörlesztéses hitelkiváltásról. Persze annyink nincs, hogy cash-be kiperkáljuk, de szeretnénk átváltani forint hitelre,ugyanis ezt nem bírjuk sokáig fizetni, az elmúlt fél évben volt 72.000 és 96.000 is a törlesztőrészletünk! Tudom persze ezzel sokaknak nem mondok újdonságot, de nekünk így ez nagyon gáz. Főleg akkor lesz nagy szívás, ha mondjuk nem tudok visszamenni dolgozni Oli mellől és kapjuk majd az a 24.000 Ft "állami fizetést". Na szóval érdeklődtem és majd eldobtam az agyam, ugyanis 7,5 millióról beszélünk és ezt most csak szabad felhasználású hitelként tudnánk felvenni aminek 20 évre a havi törlesztője 102.000 Ft!!!! Na köszi, ezzel nem mentünk sokra. De azt is mondták, hogy ugyebár mától hatályos a rendelet és ezért adjunk be egy kérelmet, hogy szeretnénk végtörleszteni forint hitellel és felmérik az igényt, majd megpróbálnak valami kedvezőt kitalálni. Na de kérdezem én, mire adjak be igényt, amikor semmi feltételt nem tudok? Mindegy várom a telefont, hátha kitalálnak valamit.
Ezután felhívtam a mi bankunkat az MKB-t, a hol hitelünk van és próbáltam érdeklődni,mire ott is közölték velem, hogy mától hatályos a dolog,menjek be és töltsem ki a formanyomtatványt, hogy szeretnék végtörleszteni, aztán ezt elbírálják és akkor befizethetem a pénzt. Itt gurult el a gyógyszerem, ugyanis nem tudom, hogy miből gondolják ezek egyáltalán, hogy az ember csak úgy előránt egy ekkora összeget a csikk zsebéből! Ennek persze hangot is adtam, mire az volt a válasz, hogy jaaa, nem kifizetni akarom, hanem forintosítani? Mondtam,hogy igen, erre közölték velem, hogy azt még nem is tudják, hogy hogyan lesz, de ahhoz is ki kell tölteni egy nyomtatványt és mindenkinek a kérelmét egyénileg fogják elbírálni!!! Ekkor már totál a plafonon voltam és rákérdeztem, hogy mi van akkor ha én csak tájékozódni szeretnék az általuk kínált lehetőségekről, hogy mérlegelni tudjam, érdemes-e náluk felvennem a forint hitelt vagy esetleg más pénzintézetnél? Mire azt a választ kaptam, hogy akkor meg nézegessem a honlapjukat, majd lesz ott is információ!
Ismét levontam a következtetést, hogy ritka sz@r bankot választottunk, de most már mindegy, azért tovább lépek és bemegyek majd más bankhoz is érdeklődni, hátha ott fontosnak tartják majd az igényemet, mert ezek szerint a mostani bankunknál nem!
Eset egyébként megint aludt már 1/2 8-kor a csemetém 1/2 9-kor ébredt, aztán 10 körül már aludt. Keltünk 1/2 1-kor kb 2 volt mire visszatettem, aztán azApja olyan csörtetéssel ment el reggel, hogy arra felébredt 5-kor és 6-ig fent voltunk. Végül 1/2 9-kor keltünk, de totál gyagya volt a gyerek! 11 után végre elaludt, remélem nyomas lesz mikor felébred, mert nem tudom mi van velem ma, de olyan feszült vagyok, majd szét robbanok, mint egy időzített bomba!
Ja és holnap megyünk Debrecenbe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése