2011. szeptember 16., péntek

Néhány nap

Itthon vagyunk, néha alszunk néha nem :( Ez nagyban függ az időjárástól.
Alkalom adtán,mint pl szerda éjjel igen keveset sikerült aludnunk és ennek köszönhetően voltak rövidebb rohamai Olinak :( Csütörtökön reggel voltunk talpmasszázson, délután meg tornán.
Az evése változó, néha igen szép mennyiségeket eszik ( 1 üveg kajcsi 163-190 gr), máskor meg úgy kell beleimádkozni . Ez valószínűleg a fogai miatt van, majdcsak kibújnak már.
Voltunk ma doki bácsinál,mert köhög, nincs nagy baj, picit piros a torka és köhög, antibigyó nem kell ( de azért van itthon), csak Fenistil cseppek, c-vitamin, orrspray . És írattam Sinlac-ot is mert nem vagyok megelégedve a súlyával. Lemérettem ma a védőnővel és nem változott a súlya 1/2 1 hete. Ja és megint látszanak az alsó bordái, bár ez olyankor szokott lenni amikor nő. Remélem csak ennyi és semmi más nincs mögötte.
Voltunk délután patikában kiváltani a Fenistil-t meg a Sinlac-ot. Meg a virágboltban is voltunk a mamának virágot venni Edit napra. Nagyon szép bordó amarillis-t vettünk amit fehérrel és zölddel díszítettem fel, állati szép lett!!! Nagyon örült neki a mama, mikor elmentünk felköszönteni :)
Totál álmos volt a gyerek mikor hazaértünk, de csak 6 körül aludt el, kíváncsi leszek mennyit alszik majd, mert nem aludt ma csak 2*20 percet.
Kipróbáltam ezt a Sinlac-ot az uzsonnai ivójoghurtba, de mivel egyébként is nagyon álmos volt, nem tudom, hogy mennyire telítette el. Szóval ez az első kísérlet nem mérvadó :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése