2011. szeptember 26., hétfő

Vasárnap -Hétfő

Végül elég vacakra sikerült a szombat éjszakánk, kelt 1/2 1-korviszonylag gyorsan vissza aludt, majd kelt1/2 4-kor és 1/2 8-ig fent voltunk aztán aludtunk még 10-ig. Mit ne mondjak kb mosott f.. kinézetünk volt mindkettőnek :( Aztán elvitték Mamuszék, hogy tudjak tovább takarítani. A hálószobával végeztem teljesen, az előszobát is mint egy nagytakarításnál megcsináltam és elkezdtem a TV szobát is, de pont akkor hozták haza 1/2 5 körül Manócskát mikor levettem és a mosógépbe tettem az egyik ablakról a függönyt. AzApja így ráfaragott, mert megkértem, hogy addig foglalkozzon vele amíg megpucolom azt az ablakot. Persze nem tetszett neki, de engem meg nem érdekelt, nem fogom feltenni a tiszta függönyt a koszos ablakra. Egyébként nagyon gyorsan végeztem és addigra láss csodát elaltatta a gyereket, pedig előtte váltig állította, hogy nála nem marad a gyerek :) Amíg aludt addig összeszedtem a mosott ruhákat...stb. Ébredés után fürdés, gyógyszer, vacsi kb 9 körül aludt el, kelt 1/4 12-kor aztán gyorsan visszaaludt és reggel 7-ig aludt!!! Végre kicsit pihentünk!!!!
Ébredés után 1/2 9körül megint elaludt, én meg neki kezdtem az elmaradt másik ablaknak, mert hogy néz ki ha egy szobában az egyik ablak tiszta a másik meg nem ! De előtte megbeszéltem anyósommal, hogy jöjjön át, hogy ha fel is ébred akkor is be tudja fejezni. Persze, hogy felébredt kicsi csillag és jó volt, hogy itt volt anyósom. Ez is kész lett, már fent is van a függöny is, fel is porszívóztam, még port kellene törölni és készen van.
A héten nem megyünk sehová, a betegsége miatt mindent lemondtam a tornát, a korait és a masszírozást is. Őszi szünetet tartunk :D
Holnap vissza viszem majd dokibácsihoz, mert nem látom annyira a javulást ahhoz képest, hogy 4-dik napja kapja a gyógyszert :( Majd mond rá valamit, remélem meggyógyul mihamarabb,már csak azért is,mert pénteken Debrecen. Nem lenne jó betegen utazni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése