2011. szeptember 4., vasárnap

Szülinapi finish!!!!

Holnap ilyenkor már 1 éves nagyfiú anyukája leszek!!!El sem hiszem :) Mondjuk azt nem mondom, hogy gyorsan elszaladt ez az 1 év és azt sem, hogy ha lehetne vissza pörgetném az idő kerekét, mert ugyanis irtóra örülök, hogy eltelt és nem szeretném megint átélni, inkább csak a szépre emlékszem :D
A címre való tekintettel ma tortát sütöttem Manócskának, ami szerintem fini lett, és próbáltam szépre is csinálni, na ez hagy némi kívánni valót maga után, de azért büszke vagyok rá :)
Tegnap délután voltunk Mamuszékkal a madaras tesóba és Oli megkapta tőlük a szülinapi ajándékait, nevezetesen egy nagyfiús szandált és élete első Siesta cipellőjét, melynek komoly mérete van : 18! A nagy cipő próbálásban annyira elfáradt, hogy utána végig aludta a vásárlás további részét :) Én meg vettem neki pár kombidresszt, egy rövid gatyós együttest meg zoknit az új topogókhoz :)
Ja és most első alkalommal picit beleültettem a bevásárlókocsiba, igaz, hogy a buksiját kicsit segíteni kellett, de nagyon "hercigül feszített" benne :D
Délután majd megyünk Mamuszékhoz tortát enni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése