2011. szeptember 23., péntek

Hátha-nátha

Tegnap voltunk a talpmasszírozáson, de a tornára már nem mentünk el, ugyanis Mancifülnek nagyon folyt az orra,meg hőemelkedése is volt :( Délután aludt egy jót, ébredés után tök jól elvolt, itt voltak anyósomék, élvezte, hogy dajkálják a kis fenekét, de egy idő után azért csak Anya kellett :) 6 körül már nagyon nyüszis volt, ezért gondoltam megfürdetem, vetkőzéskor melegnek éreztem, lázmérőzés 37,9 eredményt hozott. A fürdés elmaradt csak tusolás lett belőle, aztán öltözés és lázkúp. 1/2 8-kor már aludt, aztán felkelt 1/2 9-kor, de visszaringattam. Szegénykém rendesen le volt izzadva, gondolom dolgozott a lázcsillapító. Aztán 10-kor kelt, ekkor átköltöztünk a TV szobába, hogy legalább azApja tudjon aludni tőlünk. 1/2 1-kor aludtunk el a kinyitott kanapén összebújva :) Előtte persze orrszívóztunk, fújtunk, cseppentettünk... stb. Reggel 1/2 7-ig aludtunk, ez egész jó volt. Reggel ébredés után már csak pici hőemelkedése volt 37,4, de ez nem akar elmúlni, már többször is mértem. Nagyon nehezen aludt el, többször is elpilledt, de a hogy letettem felébredt :( Kb 11-kor aludt el normálisan, azóta is alszik. Remélem csak egy szimpla náthával van dolgunk .12 körül el kell indulnunk a dokihoz, szóval ha nem kel fel, akkor ébresztenem kell majd :(
Megérkezett a hintafánink, de még nem próbáltuk ki, majd délután.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése