2011. szeptember 24., szombat

Folyt.

Végül 11-ig aludt, szóval másfél órát. Ébredés után nemsokkal nekikezdtünk kiporszívózni, amit szerencsére egészen jól viselt. Gondoltam,ha gáz van felkötöm a kendőbe, de mivel még mindig nem az igazi a fejtartása, ezért előre szoktam kötni, az meg ennél a súlynál már nem túl kényelmes.De nem kellett felkötni, csak mindig a közelben legyek és akkor rendben van, tök ügyesen eljátszott az ágyon,majd az etetőszékben ( abban tologattam ide-oda a lakásban ahol éppen jártam). Majd ebéd, gyógyszer, cici és gondoltam majd alszik egyet, ez olyan 1/2 2 magasságában volt. De jó nagyot tévedtem! Nem aludt 3 körül jött Mamusz és átsétáltak hozzájuk, hogy tudjak takarítani, ugyanis a múlthét végén ez elmaradt. Náluk már nagyban megy a fa hordás, ugyanis ma hozták nekik a tűzifát, nekünk majd kedden hozzák kb. 30 mázsát, meg már vettünk 15 mázsát két hete, szóval remélem elég lesz. Már várom kicsit amikor begyújtunk a cserépkályhába, azt nagyon szeretem, olyan klassz, mert az üvegajtón keresztül be lehet látni, olyan mint a kandalló.
Szóval nekifogtam a takarításnak és olyan jól sikerült, hogy a fürdőszoba, wc, előszoba ablakokat is megtudtam tisztítani, a 2 ajtót is ami üveges és mindezeknek a függönyeit kimostam, vasaltam és fel is tettem!  Persze ebédeltem, mostam... stb. Közben persze eszembe jutott, hogy utoljára akkor pucoltam ablakot, mikor Oli szobáját csináltuk 2 nappal a születése előtt. Mit ne mondjak néha igencsak görcsbe rándult a gyomrom ettől a gondolattól. Remélem idővel ez majd elmúlik.
1/2 7 körül hozták haza Mancifület, aki mint kiderült ott sem aludt csak kb 5-10 percet és nem is evett! Szóval fürdés, előtte és utána is gyógyszer ( mert ugye az episet nem lehet az anitbigyóval keverni) kicsit vacsizott, cicizett, aztán kínlódott, 1/2 11 körül aludt el. Remélem jót alszik majd ( meg mi is :) ).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése