2011. szeptember 9., péntek

Oli vs alvás 1:0

Ez lett az eredménye a délutáni próbálkozásnak, 38 perc üvöltés után nem bírtam tovább idegekkel és kivettem. Totál le volt izzadva, meg agyon bőgte a szemét :( Szóval soha többet nem próbálkozunk ilyennel! Egyébként Anyusz nem pont így tanácsolta, csak azt mondta, hogy próbáljam meg nem rögtön kivenni az ágyból éjjel, ha felébred, hátha magától visszaalszik.
Ezt az altatást a neten olvastam, hogy szépen besötétítesz, megpuszilgatod, elmondod, hogy akkor most alvás lesz, beteszed az ágyba, betakarod... stb. Mindegy nem jött be.
Utána kb 2 perc alatt elaludt cicin és másfél órát aludtunk összebújva, mint a nyuszik a fűben a nagyágyon :)
Most meg már alszik, megyek én is, hátha sikerül kicsit aludnom nekem is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése