2011. szeptember 17., szombat

Ismét nem alvás

Este elaludt ugyebár 6 körül 7-ig húzta a lóbőrt :) Majd gyógyszer, fürdés vacsi. kb 10- 1/2 11 volt mikor letettem aludni. Majd keltünk 1-kor és 1/2 4 volt mire ismét elaludt. Közben persze volt egyszer egy kisebb rohama :( Én 4-1/4 5-ig forgolódtam, Olika meg 7-kor úgy gondolta, hogy reggel van, tehát ébresztő! Kb 15 percet szundított délelőtt, már elég nyafi volt. 1/4 1-kor aludt el, remélem jót alszik :) Miután délelőtt felébredt áthurcolkodtunk Mamuszékhoz, mert azApja veri szét a teraszt a holnapi betonozás miatt és nem tudott volna otthon pihenni a gyerek. Majd csak este felé megyünk haza szerintem.
Na nem aludt valami sokat egy szűk órát. Aztán ebéd, de nem nagyon kellett neki, majd kicsit mozgás, aztán megkínáltam pudinggal, ez sem kellett igazán. Majd megint egy kis foglakozás és megivott majdnem egy Actimelt Sinlac-cal dúsítva. Ekkor telefonált a volt kolleganőm, hogy jönnek hozzánk a könyveiért, szóval elrongyoltunk haza a gyerekkel, majd vissza Mamuszékhoz. Akkor kicsit cicizett, de nem aludt el. Kb 5 órakkor adta meg magát az álomkórnak, azóta alszik, most 3/4 6 van remélem jót szundít :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése