2012. április 2., hétfő

Végre visszakaptam

az én drága okos, ügyes türelmes és jó alvó kisfiamat! Persze most, hogy ezt így leírtam biztos megváltozik :)
Végre vége annak a rohadt viharos szélnek ( ma már csak nagyon fújt, de nem orkán erejű volt!), és ezzel párhuzamosan Olivér is visszatért a régi kerékvágásba. Szépen alszik éjjel ( tegnap 1-szer kelt kb 5 percre) és aludt este 9- reggel 7-ig! Mivel neki a korán van ezért már 10-kor álmos volt, de kihúztuk 11-ig, akkor elaludt és 2,5 órát szundizott! Majd ebéd, nagyon szépen és sokat evett! Aztán a délután eltelt, tettünk vettünk,mér amennyire vele/tőle lehet :) Majd uzsi, megint elütöttük az időt. Sajnos annyira azért nem csitult a szél, hogy nekiinduljunk egy sétának ( immáron sokadik napja :( ). Majd 7 körül készültünk a fürdéshez, közben gondoltam megeszem a maradék krumplifőzeléket, Olinak meg kikészítettem a töltött káposztát, hogy majd fürdés után vacsizik belőle. Na az én fiacsom addig nyavajgott, hogy kivettem a székből és a pultra ültettem (öreg hiba volt :D) ugyanis kikunyizta majdnem az összes krumplifőzit a kanalamból! Szóval végeredményben bevacsizott a főzelékből,és a töltött káposzta meg vissza került a hűtőbe.
Fürdés után Mamusz vigyázott rá amíg én is letusoltam.
Majd cicizett és szépen elaludt kb 3/4 9-kor. (persze visszaszokott a cicire, napi 2-3 alkalommal, ha rajta múlna többször is, de nem engedem max 3-szor, azért már nagyfiú!).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése