2012. augusztus 17., péntek

Jelen!!!

Jelentem alásan próbálom tartani az ígért sűrűbb bejegyzéseket :)
 Nagyon gyorsan telnek a nappalok, az éjjelek már lassabban, ugyanis az immáron 17 fogú csemetém vett egy utolsó start-rajtot és elkezdte egyszerre mindhárom hiányzó rágófogát növeszteni!!!
Természetesen a fogzásnak minden tünetét produkálja az apró gyermek, ha lehet akkor háromszorosan :) Evése megint szinte alig-alig, alapjáraton jókedvű és mosolygós, azonban néha mint valami hurrikán végigsöpör rajta/rajtunk egy-egy hisztiroham.
Egyre ügyesebben fordul át hátról hasra, és gyakorolja is egyre többször, már éjjel is akciózik, szóval figyelnem kell, hogy ne vándoroljon túl messzire az ágyon.
Felvett egy elég érdekes szokást is ezzel a mozgásfejlődéssel párhuzamban, ugyanis mikor hason van és próbál kúszi-mászni ( egyébként meg tök ügyesen halad is közben) égtelen nagy panaszkodást csap, mintha csak mérgelődne amiért neki ezt "kell" csinálnia :) Először azt hittem, hogy valamilye beszorult, beütötte vagy fáj és állandóan felvettem, aztán rájöttem, hogy nincs semmi baj, csak szimplán kúszik és nyarvog közben. Szerintem egyébként mérgelődik csak azt nem értem miért, mindegy egyszer erre is rájövök.
Tegnap beültettem a bébikompba, már régen nem használtuk, mert nem szerette, de most dolgom volt és ő abból figyelte a tevékenységemet. Szóval beletettem, kitámasztottam a plüss katicával a pocijánál ( ki kell ékelni a gyereket :D), erre egyszercsak azt vettem észre, hogy ahelyett, hogy oldalra dőlve ülne, kérem szépen teljesen egyenesen ült, fej felemelve és állati büszkén vigyorgott mindehhez ! Aztán kérésre ezt többször is megismételete, tehát ismét bizonyosságot nyert, hogy tud, ha akar, ha meg nem, akkor szakadhatok meg. Ja és tolja is a kompban magát, igaz,hogy csak könnyű felületen ( laminált padlón ugyebár könnyen gurul) és hátra felé, de azt teljesen egyedül és nagy élvezettel csinálta .

1 megjegyzés:

  1. Tehát! Ha az anya végre hagyja egy kicsit küzdeni, akkor szuper a gyerek.

    VálaszTörlés