2013. október 28., hétfő

Hol is kezdjem....talán a májusnál folytatom

Valószínűleg kicsit kuszára sikeredik ez a beszámoló, na de majd próbálok logikus maradni :)
Előzőleg májusig írtam össze, hogy mik is törtétek velünk, főleg Olivérrel, ezt a tendenciát próbálom most is követni, remélem sikeresen .

Május:


Az április hónapunk elég zilált volt és igen kellemetlenül ért véget. Ugyanis volt egy -névtelen telefonáló által megtett NAV-os feljelentés nyomán- próbavásárlásos Apeh ellenőrzésben részem, amin sajnos megbuktam, így megbüntettek :( Szerencsére a történet jól végződött, és időközben létrejött egy hivatalosan működő internetes pelenka kereskedésünk (www.olcsopelus.5mp.eu ha valakit érdekel :D ).

Ezúton is szeretnék köszönetet nyilvánítani neked kedves "névtelen" feljelentő mert szándékod ellenére nagyon jót tettél velünk! :*
Olivér terén sajnos mindez a jó széria nem igazán tartott ki :( A legutóbbi Thera-Suit  tréning nem a várt eredményt hozta, sőt!
Részletek:
* napi 2*2 órás tréningre mentünk
* 2 külön tréner foglalkozott a gyerekkel
* az egyik nagyon kedves, szakértő, "régi motoros" a szakmájában, kiválóan dolgozott  a gyerekkel
* a másik szintén biztosan nagyon jó szakember... stb csak nem az én gyerekem mellett :(
* legjobb tudomásom szerint menet közben nem lehet trénert cserélni így végig küzdöttük a hetet ( bár csak ne tettem volna!!!)
*az ominózus tréner már az első nap első alkalommal megmutatta mennyire nem tud a gyerekemmel együtt dolgozni, ugyanis kb 1 óra után kihozta a gyereket, ezekkel a mondatokkal: " Anya, azt hiszem mára itt a vége, Olivér nem dolgozik!" Mire én : " Nem hiszem, hogy itt a vége! Ha nem dolgozik aktívan akkor dolgoztassa passzívan. Ha ez sem megy akkor van vége!"  Már itt kellett volna észrevennem, hogy nem tudnak együtt dolgozni, de sajnos végig erőltettem a gyereket egész héten :( ( többek között anyagi megfontolásból is, hogy ne vesszen kárba az a kb 350 Euro amit a napi 2. tréningért fizettem, ma már tudom, hogy nem ért annyit az egész inkább dobtam volna ki azt a pénzt!)
* természetesen a  gyerek totál stresszes volt a 2. terapeuta miatt így a hét végére benyelt valami hányós izét ( ennyire utálta az egészet)
* kedves delikvens hölgy a heti mutatvány végén közölte velem kéretlenül, hogy
- ez a gyerek nem fog mászni , ülni önállóan ne is erőltessem
- örüljek ha megtámasztva megáll majd, ami majd nagy segítség lesz nekem ha már nagy lesz pl: tusolásnál
- botox kezelés kellene a feszes lábai/ combjai miatt... stb.
Mindez csak azért bánt, mert lehet, hogy igazan van ( ááááá dehogy!) de akkor sem kértem, hogy mondja el a véleményét. Valamint mindezt Olivér előtt tette, aki annyira érzékenyen reagált erre és az egész heti tortúrára ezzel a hölggyel, hogy írd és mondd 4-6 hétig nem volt hajlandó semmit (!) csinálni.
Végeredményben : a rengeteg idő és energia amit Oli a tréninge ölt a nullával vált egyenlővé, sőt ha lehet ilyet mondani még hátráltatott is bennünket a fejlődésben :(
Így ismét ( mint már sokszor, csak elhessegettem) bebizonyosodott, hogy legyen bármilyen jó is egy módszer, ha nem a megfelelő ember végzi akkor nem ér semmit, sőt akár árthat is.

Egy pozitívuma mégis csak volt a tréningnek, azon kívül, hogy sok nagyszerű gyereket és családot ismertünk meg; ez pedig az aminosav terápia. Egy Németországban élő anyukától hallottam erről, ők használták is több alkalommal prágai injekció kúra keretében és nagyon jó tapasztalatai vannak róla. Ezen felbuzdulva kértem meg a Mamuszt, hogy nézzen már utána ennek, mert ő mégis csak jobban ért ehhez mint én. És láss csodát talált egy természetes aminosav forrást ami itthon is elérhető ( árában is) és kiválóan alkalmazható. Ez pedig nem más mint a testépítők/gyúrósok között igen jól ismert : tejsavófehérje koncentrátum por formájában :)

Napi 1 teáskanálnyi és nem kell injekciózni. Nagyon jó hatással van az izmok építésére és mellékhatásként kiválóan hat az agyi fejlődére is. Immáron lassan fél éve eszi Oli napi rendszerességgel és bizton állítom, hogy rendkívül jó hatású izom és agyi szempontból is! Akiknek eddig ajánlottam mindenkinek pozitív tapasztalatai vannak.
Oli továbbra  is Bölcsis amit nagyon szeret és egyre ügyesebb, jobban beilleszkedett a közösségbe, persze olykor kényszer szünetet tartva egy kis nátha miegymás által vezérelve :)
A szokásos fejlesztések továbbra is :
  • korai fejlesztés+ zeneterápia
  • gyógytorna
  • masszázs
  • talpmasszázs
  • látásfejlesztés... stb.



2 megjegyzés:

  1. Megjegyzés: ez a maximálisan természetes, semmi mesterséges aminosav, mint amit a badysok esznek!

    VálaszTörlés
  2. Ez a Mamusz nagyon szuper !!! :) Mindig talál jó dolgokat, és segít, ahol tud!

    VálaszTörlés