2011. március 21., hétfő

Irány Debrecen

Éjszaka letettem 8-kor aludni, 1/2 10-kor ébredt, megint evett aztán alvás 3-ig, amikor is arra ébredtem, hogy hangosan röhög és magyaráz! Édes pofa volt, majdnem 1 órát fenn voltunk :( Aztán alvás 6-ig, megette a vitaminokat, a gyógyszert, szopi és 7-kor bealudt. Közben azApja elvitte Mamát dolgozni, hogy utána visszajöjjön értünk és indulhassunk. Manócska észre sem vette, hogy 8-kor betettem a kocsiba :) 9-kor kelt fel és tök jó volt a kedve, mosolygott, dumált. 11:45-kor értünk Klinikára, adjunktusnő megnézte és láss csodát as shunt 140-nél állt!(csüt-ön 110-en) Tehát ezért volt jól a gyerek! Meg ultrahangozta a bucikáját és eldöntötte, hogy beállítja 110-re, mert kissé tágabbak az oldal kamrái :( hiába mondtam, hogy neki akkor is az volt jó, mintha falnak mondtam volna. Mondta, hogy figyeljük a gyereket, ha valami nem oké akkor telefonáljunk és menjünk. Hát köszi, mintha 20 km-re laknánk nem pedig 200-ra! Ja és totál bekattant Oli, sírt, feszítette magát, mire a kocsihoz értünk sík ideg voltam. Mindegy, kértem az égi segítőinket, hogy állítsák be a gyerek shuntjét. Elindultunk haza picit szopizott a kocsiba, aztán elaludt. Ébredéskor megint mosolygott, dumált, szóval jól volt. ( Na most lennék kíváncsi, hogy mennyin áll a shuntje :)) Valószínűleg megint 140 körül! Amit az orvosok csak találgatnak és próbálgatnak azt az égiek megcsinálják :) Ismét köszönöm nekik!
Kb 16 óra volt mire hazaértünk, gyors kaja, bevásárlás amíg anyós pajtás itt volt, hogy babázzon. Persze a gyerek végig üvöltötte. Aztán szopi, ringatás és aludt kb fél órát most meg lassan megyünk fürdeni,mert nyüszi. Pedig azApja most ment a Mamáért, mindegy megfürdetem én, szegény azApja még ezután megy éjszakára dolgozni :(
Irány a kád:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése