2011. március 22., kedd

Megint rohanás

Tegnap este elaludt fél 9 körül kelt 1-kor evett, hányt :(, evett és 2 körül visszaaludt. Nem tudom miért hányt vszínűleg a köhögés irritálta a gyomrát. Aztán 6-kor kelt, de akkor végleg :(persze csak anya részéről, ilyenkor megkapja a vitaminokat.. stb, eszik egy kis gyümölcsöt, majd szopizik és szépen 7- fél 8 körül visszaalszik. Ez mondjuk szerencse volt, mert volt időm elkészülni, ugyanis ma mentem a céghez a lóvémért, meg vásárlást terveztem. 8 után hívtam fel sz anyukámat, hogy jöjjön el értünk, mert Oli még mindig alszik nekem pedig lassan indulnom kéne, hogy mindent el tudjak intézni, meg hogy azApja is tudjon aludni. 9 után indultam el Kkmétre ( 30 km), tankoltam és irány a cég. Képzeljétek negyed 12-kor szabadultam meg onnan, totál ideges voltam már! Na mindegy a lényeg, hogy megvan a pénz. Aztán rohantam a KIK-be, Dm-be, turiba és vettem 4 ruhát a gyereknek, meg bevásároltam egy-két dolgot a Dm-ben. Aztán rohantam haza, megetettem a Manót, ettem egy szendvicset és 1-kor indultunk Csongrádra a korai fejlesztőbe, ahonnan 4-kor indultunk haza. Szerencsére Mamánál voltunk utána így tudtam enni és kicsit szusszanni is, meg azApja is tudott aludni :) Vettem Univer zöldborsó kajcsit és szereti Oli, igaz, hogy kb 20 ml evett belőle, de nála már az is jó :)
fél 8-kor értünk haza, gyors fürdés, gyógyszer, szopi és fél 9 óta alszik! Remélem a mai éjszakánk sem lesz rosszabb mint a tegnapi, és a hányás is kimarad .
Holnap meg menni kell vissza a gyerekorvoshoz, mert kicsit be volt gyulladva a bal füle és kaptunk rá cseppet, de vissza kell mennünk mert meg akarja nézni, hogy minden okés-e. Remélem igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése