2011. december 15., csütörtök

Hosszú csend után

ismét itt vagyunk, eddig is itt voltunk csak kissé elhavazva :D
Olcsika alapjáraton nagyon jó kisfiú, kivéve amikor elcserélik a marslakók valami kis nyafka ördögpalántára :)
A hétvégénk gyorsan telt, voltunk bevásárolni, Mamuszéknál.. stb a többi a szokásos.
Hétfőn kibújt Oli bal felső rágó fogacskájának a csücske is végre, de nincs nyugi, ugyanis az alsó 2 rágó és 2 szemfog is versenyző ( mikor lesz már vége????). Voltunk tornázni is, ügyes volt nagyon, bár nyűgös. Én megint nem maradtam ott, hátha akkor ügyesebben csinálja, de most nem jött be. Viszont addig vettem neki egy bundás bakancsot a kínaiban, mert amit eddig hordott kis bundás cipőcskét sajnos kinőtte. Ja és fordászkodtunk is, Oli csini rövid frizurát kapott, én pedig egy vagány félhosszú, intenzív violett ( padlizsán) színű remekművet! Rám fért egy kis tatarozás :P
Kedden voltunk koraizni, meg zeneterápián és ott maradtunk kicsit a közös karácsonyi baba-mamás bulin is. Oli nagyon élvezte,volt labdázás, ejtőernyőzés és zenével kísért éneklés is! Délután mennünk kellett volna talpmasszírozásra ,de lemondtam, mert olyan fáradt volt a gyerek, hogy csak na!
Szerdán ismét voltunk tornázni, ugyanis intenzív hét van.Most nem hagytam ott, mert totál nyűgös volt . Délután már kiderült, hogy nem szimplán nyafis volt, hanem érezte előre a lázat. Estére 38-ra ment a hője, szóval Mexalen kúp és alvás. Alig hogy megfürödtem már ébredt is, és fent voltunk 1/2 12-ig, sírt, nyűglődött, sehogy nem volt jó, végül a nagyágyba vettem és ráparancsoltam, hogy most már aludjon! És láss csodát pár perc alatt elaludt!
Csütörtökön nem mentünk tornára ezért nem állítottam ébresztőt, de reggel 8-kor keltünk. Egész nap hőemelkedése volt, alig evett, totál matrica volt. Fürdés előtt néztem a hőjét megint 38-ra kúszott :( Mexalen és meglátjuk. Dolgozik a védőoltás amit múlthéten szerdán kapott, legalábbis szerintem ( remélem, nem szedtünk össze semmi más nyavaját).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése