2011. december 5., hétfő

Utóbbi napok

Vegyesen teltek az utóbbi napok. Alvás terén változó, van, hogy egész éjjel 1-szer kelt, de volt olyan is, hogy éjfélig nem aludt semmit, majd reggel 6-ig óránként kelt.
Csütörtökön voltunk tornázni, jól ment nagyon, bár itthon sokkal ügyesebb sokszor.
Pénteken nem voltunk sehol, illetve Kittiék jöttek játszani délelőtt. Nagyon aranyosak voltak együtt! Olinak tiszta nyál volt az arca és a homlokánál a haja is, annyi puszit kapott Kittitől!
Pénteken volt az ominózus nem alvós éjjelünk. Szegénykémnek kisebb rohama lett hajnalban 5 körül, már annyira fáradt volt. Aztán végül aludt 6-9-ig.
Szombaton délelőtt bementünk Olival Kecskemétre, Mamuszék is bent voltak, így összefutottunk velük. Ezután együtt vásároltunk. Sok mindent vettünk, Olinak kaját (232 Ft/db Kecskemétis), Wc papír ( 36 Ft/db)... stb. Aztán voltunk ebédelni, majd irány haza. A délután további részében Mamuszéknál volt Őfelsége. Fürdés előtt mentem érte. Éjjel jól aludt 1-2 alkalommal kelt csak.
Vasárnap délelőtt elvitték Mamuszék ismét, és főznöm sem kellett, ugyanis Anyusz főzött nekünk is. Olcsika irtóra beebédelt levesből meg a pörköltből! míg mi ebédeltünk letettük a szőnyegre játszani, de nem bírt mozdulni sem annyira tele volt a pocija :D Délután ott maradt még mindig Mamuszéknál. Megint fürdés előtt mentem érte.
Kicsit még maradtunk náluk ugyanis nyomtatnom kellett, mert megkaptam a suliból az első anyagokat ( Az ingatlan-nyilvántartási törvény végrehajtási rendelete és Az ingatlan-nyilvántartásról szóló törvény) meg a hozzá tartozó tesztet, szóval indulhat a tanulás.
Éjjel elég sokszor fent voltunk.
Hétfőn reggel 1/4 8-kor kelt végül. Ugyanis indultunk tornázni Krisztihez. Majdnem elaludt útközben olyan álmos volt még :) Most volt az első alkalom, hogy ott hagytam Olit a tornán, ugyanis úgy néz ki, hogy ha én nem vagyok ott, akkor sokkal ügyesebben dolgozik és nem nyafog! Igaz, hogy majd a szívem szakadt bele, de azt mondta Kriszti, hogy tényleg nagyon ügyes volt! Én addig voltam Dm-ben meg Olinak vettem harisnyát, ugyanis azokat mind kinőtte amiket ősszel vettünk. Még pizsamát, melegítőt szeretnék venni neki, aztán kifújt, kb ezeket kapja Mikulásra, karácsonyra.
Kb 10 óta alszik, majd ha felkelt elmegyünk Tiszakécskére az Okmányirodába,mert lejárt a roki parkolókártyánk és ott tudom megújítani. Mára kb ennyi a terv :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése