2012. február 17., péntek

A HVG:HU cikke amit nem hagyhatok szó nélkül

http://hvg.hu/egeszseg/20120208_fogyatekos_gyermek_nevelese?FullComment=true#comments

A fenti linkre kattintva olvasható ismét egy  "remekmű" a Hogyan is élik meg a sérült gyermeket nevelő szülők a gyermekük születését, életét? című témában. Igen a fenti jelző valóban idézőjelre szorul ugyanis sok hozzám hasonló szülő álláspontját erősíthetem meg miszerint a cikk  a valóságban nem alátámasztott adatokkal kombinál,  egyoldalúan mutatja be a mi napi életünket és mindenkit szinte arra késztet, hogy gyászolja   meg nem született  tökéletes gyerekét!
Na ettől tudnék a falnak menni!!! Én kérem szépen nem gyászolom a gyerekem,  itt röhög mellettem! Egyébként nagyon súlyos oxigénhiánnyal született, jelenleg mozgáskorlátozott, látássérült és epilepsziás. Nincs mit gyászolni rajta! Én igen is hálát adok azért amiért Ő van nekem/nekünk!!!! Hiszek abban, hogy nem véletlenül hozzánk került ez a kis gyerek, abban is, hogy minket egymásnak rendeltek. Mindannyiunkat!!!!
Szóval ajánlom a kedves cikkíró figyelmébe az alábbi témákat boncolgatni ( természetesen megfelelő, megbízható háttér információkkal alátámasztva):
* A fogyatékkal élők magyarországi helyzete, különös tekintettel a támogatások hiányára!
* A sérült gyerekek rehabilitációjának kérdése Magyarországon, kérdések, igények és tények összevetése.
* A sajátos nevelési igényű gyerekek jelene és jövője a mostani rehabilitáció tükrében.
* A SNI gyermekek  szülei által igényelhető ellátások, támogatások illetve ezek hiánya!... stb

Sorolhatnám a végtelenségig tovább, de sajnos nem igazán látom értelmét.


2 megjegyzés: