2012. február 28., kedd

Napi siker sztori avagy sikeres nap sztorija?

No már most az van, hogy éjjelenként rendszeresen kelünk és már kezdem megszokni,mindenféle puffogás nélkül és mosolyogva kelek apró csemetémhez ( persze a titok nyitja a robotpilóta üzemmódban rejlik :P).
Természetesen ma is ébren ért bennünket a "reggel", hajnali 4 és 1/2 6 között boldogítottuk egymást Olival. Aztán még aludtunk 3/4 8-ig vagyis én addig, Ő 1/2 9-ig. Aztán irány Csongrádra a koraifejlesztőbe Katikához. Most volt az első alkalom, hogy teljesen egyedül hagytam ott, de megbeszéltük, hogy lassan már esedékes a dolog, ugyanis sokkal szebben dolgozik ha én nem vagyok elérhető közelben. Egyszerű a képlet, akkor nincs kinek panaszkodni! Szóval otthagytam Katikánál, de közben ott volt a főnökasszonya és egy másik hölgy is, akik ugyan nem Olira voltak kíváncsiak,de bent maradtak az órán.
Közben én elrohantam kajáért ( itthon ugye nem reggeliztünk,mert akkor nem dolgozik olyan ügyesen, mindig utána eszik)és bementem a 100-as boltba is. Na ott szembe találkoztam egy klassz kis székes bilivel! ( Azt tudni kell, hogy kb 3-4 hete ezen agyalok, mármint, hogy hogyan kéne elkezdeni a bili használatát, ugyanis szerintem ideje lenne, csak ugye Oli nem ül meg egyedül). Gyorsan meg is vettem kemény 800 magyar pénzért! Semmi extra egyébként, nem zenél, fütyül vagy bármi csak bili :D
Miután végeztem mentem vissza Olcsiért, akit agyon dicsért az összes bent tartózkodó, hogy milyen irtó ügyes volt! Hízott a májam rendesen, meg persze Katikának is :).
Gyorsan megetettem a kocsiban, aztán irány haza. Itthon alvás majd ebéd, játék... stb.
Este jött a fürdés idő, klasszul bemelegítettem a fürdőszobát, mindent előkészítettem, a bilit is. Eddig mindig a fogmosás közben pisilt, ezért ráültettem a bilire és azon ülve mostuk meg a fogát. Már ez is nagyszám volt ugyanis ő csak 1 kézzel fogott engem a másikkal a fogkefét fogta és irtó ügyesen egyensúlyozva ült! Megbeszéltük, hogy mire való a bili.... stb. Kb 5 percig ücsörgött rajta, mikor gondoltam mára már elég, megbeszéltük, hogy nem baj, ha nem sikerült belepisilnie, majd holnap is megpróbáljuk, persze közben Ő is mondta a magáét. Mikor levettem a biliről látom ám, hogy ott vigyorog benne a pisi! Szóval első próbálkozásra siket aratott a bili!! Le is fotóztam, hogy megörökítsük ezt a pillanatot ( tudom kicsit morbid, de nem érdekel, én örülök neki!). Persze utána agyon dicsérgettem és Ő is nagyon örült magának :D
Aztán természetesen ment körbe a családi forródrót, hogy milyen ügyes volt!!
Mindezeket megkoronázandó még a fürdés után azApjával kúsztak- mésztak amiben szintén irtó ügyes vol, le is videóztam, bár ez már a legvége és nagyon elfáradt:D ( ja és valamiért nincs hangja)
Szóval nem semmi napunk volt ma!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése