2011. november 8., kedd

8. fog

Megvan, végre kibújt a 8. fogacskája!!! Halle luja!!! A tegnapi éjjelünk ennek fényében totál brutál volt, ugyanis 1-től szinte óránként ébredt reggeli. Ja és 1/2 11 volt mikor lefeküdtünk. Reggel ébresztenem kellett, mert mentünk koraizni,meg zeneterápiára. Mindkét helyen ügyes volt, de nyafis is a fáradtság miatt. Ja és kettecskén verdáztunk el Csongrádra, és nagyon ügyes volt az úton!!! Kezdünk belejönni ebbe is :P Hazaérkezés után gyorsan elaludt,majd ismét ébresztenem kellett ugyanis mentünk talpmasszázsra is. Azt végig üvöltötte teli torokból :( Hazafelé már csak picit volt nyafis. Itthon ebédelt én meg össze szedtem a bankos papírokat és átvittem Olit Mamuszhoz. Bő 1 óra volt mire leadtam a papírokat, de még így is kell holnap mennem pótolni párat.
Haza szaladtam azApja papírjaiért, amiket le kell másolnom és akkor mondta Lacus, hogy jó lenne ha valami vacsit kitalálnék, mert az anyja nem főz.
Szóval rohantam Mamuszhoz a gyerekért, meg másolni, aztán gyereket haza, mert nyafis, én meg gyí a boltba vacsiért. Végül chilis baba lett a vacsi azApja egyik kedvence és gyorsan készen van. Oli is bevacsizott majd fürcsi és 1/2 10-kor alvás, remélem jót alszik majd! Reggel megyünk tornázni, remélem ügyes lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése