2011. november 12., szombat

Hogyan

választja ki Isten a beteg gyermekek anyukáit?


Legtöbb nő véletlenül, néhányan választásra és páran szokás alapján esnek teherbe. Ez évben közel 100 nő lesz beteg gyermek anyukája. Gondolkoztál már azon, hogy vannak ők kiválasztva?


Valahogy észrevettem, hogy Isten nagy körültekintéssel választ dolgokat. Ahogy irányít, mondja az angyalainak, hogy jegyzeteljenek egy nagy táblára.

"Armstrong, Beth, fiú, őrangyal:Matthew
Forrest, Marjerie, lány, őrangyal:Cecilia
Rudledge, Carrie, ikrek, őrangyal:Gerard."
Végül odaad egy nevet egy angyalnak és nevet:
"beteg gyermeket adjatok neki."
Az angyal kíváncsi:"Miért ő, Istenem? Ő olyan boldog!"
"Pontosan"-nevet Isten-"Adhatok-e fogyatékos gyermeket olyannak, aki nem ismeri a nevetést?Az kegyetlen lenne!"

"De lesz türelme?"

"Nem akarom, hogy túl sok türelme legyen, különben elmerülne az önsajnálat és kétségbeesés tengerébe. Miután a sokknak és a megbántódásnak vége van, tud majd vele bánni."
"Néztem őt ma. Önérzetet és függetlenséget érzek nála.Meg kell tanítania a gyermeket, hogy a saját világában éljen és az nem lesz könnyű."

"De Uram, nem hiszem, hogy egyáltalán hisz benned."

Isten nevet:"Nem számít.Ezt helyre tudom hozni. Ő tökéletes. Van elég önzés benne."
Az angyal levegő után kapkod."Önzés? Ez erény?"

Isten bólogat:"Ha nem tudja magát elválasztani a gyermektől néha, alkalmanként, nem fogja túlélni. Igen, itt van egy nő, akit megáldok egy ilyen gyermekkel. Még nem veszi észre, de irigyelve lesz."

"Soha nem fogja megfogadni a szavadat! Soha nem fog egy hagyományos lépést sem tenni!"
"Amikor a gyermek kimondja, Anya, először, ott lesz a csodánál és tudni fogja! Amikor leír egy fát vagy naplementét a gyermekének, látni fogja, ahogy nagyon kevés ember látja az alkotásaimat.
Én megengedem neki, hogy tisztán lássa a dolgokat, amiket én látok-tudatlanságot, kegyetlenséget, előítéleteket-és megengedem neki, hogy felülemelkedjék ezeken. Soha nem lesz egyedül.Ott leszek mellette életének minden percében, mert az én dolgomat csinálja, mintha itt lenne mellettem."
"És mi van az őrangyallal?"
Isten nevet:"Egy tükör elég lesz


Mariann. naplójában olvastam, ismét, ugyanis én ezzel már találkoztam még pocakos koromban, meg is könnyeztem és hálát adtam az Úrnak, hogy az én babám egészséges. Azóta tudom, hogy ez is egy jel volt a többi sok közül.  Hálás vagyok, hogy Olivér a kisfiam, én pedig az anyukája lehetek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése