2011. november 7., hétfő

Napok óta

nem írtam ugyanis irtó fáradt voltam már megint, mivel gyerekecském ismét szeretne leszokni az alvásról :(
Szokásosan teletek a napjaink egyébként, volt fejlesztés, torna, kinezio taping is végre! Voltunk szerdán mázsálkodni is, sajnos nem igazán változott Oli súlya 8.650 gr, szóval kemény 50 gr hízást könyvelhetünk el 2 hónap alatt! Az kb az ebéd volt a pocijában szerintem. A hossza szépen nő, 75 cm. A súlya miatt írattam fel Fantomalt-ot meg Sinlac-ot a dokibácsival, remélem kicsit meglökik ezt a fránya súlyt. Azt beszéltük a védőnővel, hogy egyébként az elmondásom alapján megeszi a kelő mennyiséget csak a sok ébrenlét felemészti az energiáját, azért nem hízik. Ezért jó a Fantomalt, mert azzal nem nő az étel mennyisége csak a kalória tartalma. Remélem beválik.
Ilyenkor mindig meg vagyok kicsit ijedve, hogy biztos a shunt-tel van baj, vagy az epilepszia miatt nem alszik és azzal van gond, de aztán szépen higgadtan végig gondolom és szerintem egyikkel sincs baj. Persze 17-én megyünk Debrecenbe, majd akkor fogok igazán megnyugodni, ha ott is azt mondják, hogy minden oké.
Egyébként szerintem a fogzás a ludas az alvás, nem alvás témában is, ugyanis nagyon megviseli szegénykémet. Volt, hogy visítós sírással ébredt egy éjjel többször is, vagy éppen nem is aludt,mert egyfolytában a szájában jár a keze. Pénteken kibújt egyébként a 7. foga is, azóta egészen jót alszik, csak 1-szer kel éjjel. De ez sem fog sokáig tartani, ugyanis a 8. fogacska is nagyon iparkodóra fogta a tempót :)
Csütörtökön voltunk tornázni és irtó ügyes volt Olesz, nem is sírt olyan sokat, ugyanis Kriszti folyamatosan mondókázott neki :)
Aznap lettek rá feltéve a tapaszok is. ( teszek fel képeket ). Nekem nagyon szimpi a dolog, és a gyerek fel sem vette, mármint nem zavarta, hogy rajta van, viszont már aznap sokkal ügyesebben tartotta a kis hátát és a lábacskáit sem fordította annyira befelé. A technika lényege, hogy a felragasztott tapasz egy folyamatos ingart ad a szervezetnek a helyes tartásra, lehet ez hát, láb, kar... stb. Olyan mintha tudat alatt folyamatosan valaki azt mondogatná, hogy " Húzd ki magad!". Tegnap este szedtem le róla, most 1 hét szünet, majd jövőhét hétfőn lesz ismét felragasztva. Remélem jól beválik nála ez a kiegészítő kezelés.
A héten intenzív hetezünk Krisztivel, biztos az is jó lesz Olcsinak ( bár gondolom Ő ezt kevésbé fogja értékelni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése