2011. október 28., péntek

Csütörtök-Péntek

A történet ott folytatódik, hogy mentünk volna tornázni csütörtökön reggel 8-ra, ugyanis sikerült éjjel összesen 1,5 órát aludnunk ( na jó Oli kicsit többet, mert rajtam azért aludt, és reggel 6.30-kor aludt el,nem volt szívem felkelteni és lemondtam a tornát, majd bepótoljuk.
Miután felkelt és életet leheltem magunkba elindultunk Anyusszal Kecsóra ügyeket intézni ( APEH, bank, DM, munkahely... stb). Egészen jól viselte Oli, csak éhes volt már 12 körül, szóval megálltunk ebédelni de ott persze elaludt, mikor indulni akartunk akkor ébredt fel. Mondtam Anyusznak, hogy etessük meg,mert hazáig balhézni fog, ha nem eszik. be is tolta a paprikás krumpli felét :D
Annyira álmos volt mikor hazaértünk, de mégsem aludt el, majd csak 8 körül. 1/2 9-kor már én is vízszintesben voltam :) Éjjel nagyon jól aludt csak 1-szer kelt 1/2 12-kor de gyorsan vissza tudtam tenni, egészen reggel 7-ig aludt !!!
Ja és napközben is aludt 2*1,5 órát. Irtó jó kisfiú volt ma egész nap, nem sokat nyafogott, mosolygós volt. Kicsit későn aludt el, csak 10 körül de remélem jót alszik majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése