2011. október 24., hétfő

Hétfő

Az éjjelünk kissé katasztrofálisan sikerült. Igaz, hogy 8-kor már aludt, de kelt 1/2 1-kor, 1/2 2volt mire letettem, majd ismét ébredt fél óra múlva. Reggel 3/4 4-kor megint ébresztő, majdnem 3/4 5 volt mire letettem és 6 előtt már ébren volt. Én meg nem aludtam vissza a 1/2 1-es ébresztő után csak 3/4 5 körül.
Reggel 6-kor ( ami egyébként minden normális embernek még hajnal, de legalábbis kora reggel) végül felkeltünk és nagyon ügyes volt, mert hagyott készülődni, mert 8-ra mentünk tornázni.  Persze mivel most először mentünk kettecskén kocsival, természetesen elkéstünk :( Ismét bocs Kriszti! De ügyes volt az autóban, elöl ült az ülésében, hallgattuk a mondókákat ( Isten áldja Olasz Etelka cd-jét!) és csak néha igényelte, hogy megsimizzem.
Hazainduláskor pedig evett a kocsiban és gyorsan el is aludt, olyannyira, hogy tátott szájjal húzta a lóbőrt hazáig :D Sajna felébredt arra mikor kivettem a kocsiból, de aludt bő fél órát azért.
Itthon is egész jól elvolt kb 12-ig, akkor kezdett nyühögni. Ebédelt,majd 1 körül elaludt és még mindig alszik :)
Holnap jön hozzánk a gyógytornász kishölgy aki a Kinesio taping-et alkalmazza, hogy megnézze Olit és megbeszéljük a lehetőségeket. Már nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése