2011. október 6., csütörtök

Csütörtök

Igazán egy szavam sem lehet a gyerekemre, ugyanis irtó jófiú volt az éjjel, aludt 1/4 10-től reggel 3/4 7-ig!!!!! Hurrrráááááá!!!! :D
Gyorsan szedelőzködtünk reggel, mert jött értünk Mamusz, indultunk tornázni Krisztihez. Nem igazán evett Oli, mert nem akartam megterhelni a gyomrát,nehogy visszajöjjön a kaja. Éheske volt, de nem bántam meg a döntésem, ugyanis annyira sírt a torna alatt, hogy tuti vissza jött volna a kaja. Egyébként a nagy sírást leszámítva nagyon-nagyon ügyes volt, azt mondta neki Kriszti, hogy ez most csillagos 5 lenne a suliban :D
Miután végeztünk átmentünk Kecskemétre Auc...-ba mert venni akartunk egy gépet az öcsémnek a szülinapjára, de csak holnaptól lesz akciós :( Holnap majd azApánk bemegy és megveszi.
Mi meg elindultunk egy irtó hosszú bevásárló körútra, mert se az öcsémnek se nekem nincs a keresztelőre ruhánk. Több órás próbálgatás után végül sikerült a kínaiban venni egy felsőt meg egy szoknyát nekem, az öcsémnek egy farmert meg egy csini inges pulcsit a templomba járáshoz, itthon meg egy butikban öltönyt, inget és nyakkendőt.
Olcsinak már megvan a szép ruhája meg a cipője a keresztelőre, nagyon csini lesz benne! :)
Merthogy azt el is felejtettem, hogy október 16-án vasárnap reggel 9-kor lesz a keresztelője Olinak ( meg az öcsémnek is). Manócska meg nagyon ügyes jófiú volt egész végig. Miután hazaértünk aludt egy órát remélem éjjel ismét jót alszik majd :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése