2011. október 9., vasárnap

Hétvége

Pénteken reggel ismét Krisztinél kezdtünk a tornán. Annyira de annyira ügyes fiú volt, hogy csak na! Meg is lett dicsérve nagyon :D Aztán aludt egy 1/2 1 órát itthon,majd a napunk a szokásos ütemben alakult, azt leszámítva, hogy 1/2 12 volt mikor elaludt éjjel és 2-szer kelt reggelig :( Szombat reggel irtó fáradtan keltünk, ébredés után viszonylag gyorsan vissza is aludt, de csak addig amíg a kezemben volt, mikor letettem rögtön ébredt. Dél körül elmentünk a kis barátnőjéhez játszani, amíg AzApák autót szereltek. Aranyosak voltak együtt, Kittike rengeteget fejlődött az utóbbi 2 hétben mióta nem láttuk, már kapaszkodva feláll pedig még csak 9 hónapos! Aztán 1/2 2 körül tandemben dőltek ki a gyerekek és aludtak bő 1 órát ( közös szobában voltak) :) Ébredés után nem sokkal elindultunk haza, mert végeztek azApák is.
Délután itthon ebédelt, majd jöttek Mamuszék a Papával aki csak nemsokkal előbb ért haza. Itt voltak fürcsig, pontosabban a Papa fürdette meg, nagyon ment a pancsolás :D
Aztán este ismét kezdődött a kálváriánk, ugyanis 1/4 2-kor tudtam csak elaltatni ( pontosabban addig már 5-ször elaltattam és 6-szor kelt fel). Picit piros a torka és folyik az orra ismét :(
Reggel 8 körül keltünk édesek voltak a fiúk, hagytak kicsit pihizni még( 20 percet). A reggeli rutin után kb 1/2 10körül elaludt és aludt 1 bő órát. Pont jókor ébredt fel,mert akkor jöttek Mamuszék a miséről és mentünk át hozzájuk megköszönteni az öcsémet. Nagyon örült a számítógépnek :) Mi ott maradtunk Manócskával Mamuszéknál azApja meg elment a másik mamához valamit segíteni. Kb 1/2 3 körül jöttünk el, Manó pont elaludt ezért ott hagytuk, mi meg haza jöttünk enni és aludtam is 3/4 órát. Rám fért már nagyon :D Aztán 3/4 7 körül szóltak Anyuszék, hogy menjünk a Manóért, de már megfürdették, vigyünk overált.
Itthon vacsizott és már 1/2 8-kor aludt, de amint letettem felébredt :( Megkértem azApját ringassa addig amíg megfürdök, mert lehet, hogy hosszú lesz az esténk ismét. Azonban 1/2 9-kor elaludt és le is tudtam tenni aludni. Mindjárt megyünk mi is csak ezt befejezem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése