2011. október 26., szerda

Kedd-Szerda

Kedden reggel jól elaludtunk, ugyanis előző éjjel kb 3 órát sikerült szundítanunk. Még jó,hogy jött Anyusz,mert totál elkéstünk volna Csongrádról. Így segített gyorsan összekészülődnünk és irány Csongrád.
Nagyon ügyes volt a zeneterápián és koriban is! Ja és jelentem, hogy 10 cm-re lévő fényt fixálja és követi is!!! Bár én erről pont lemaradtam,mert elszaladtam az apukámhoz.
Miután végeztünk irány haza kaja... stb és mentünk a talpmasszázsra. nagyon ügyi volt ott is, bár rettentően rosszul érintette :_(
Ja a tapaszolós ( Kinesio taping) csaj lemondta, pénteken tudott volna jönni, de Anyusz akkor dolgozik, szóval ha minden jól megy akkor jövőhéten csütörtökön találkozunk és akkor tapaszol is ha minden okés. Kíváncsian várom!
Este tulajdonképpen sokat aludt, de több részletben. 1/2 12-kor olyan sírással ébredt,hogy csak na nem tudtam megvigasztalni sem fél órán át :( Aztán egyszer csak elvágták és édes deden elaludt, reggel 1/2 6-ig és akkor még mindig nem végleg ébredt, csak evett és visszaaludt egészen 9-ig! Annyira aludtunk,hogy nem hallottuk a csengőt sem,mert volt a postát és ő tuti csengetett :D Szóval mennyei királyság volt!!!!
Jól bereggeliztettem majd megint aludt kb 1 1/2 órát, én addig gyorsan mostam, pakoltam, ettem.. stb. Na kb ennyi volt egyébként a napi alvása, na jó délután még egy 20 perc de azzal tényleg befejezte. Estére már kicsit nyafka lett. De gyorsan megvacsiztattam ( krumpli főzelék + párizsi kockák) nagyon nyelte :) Aztán fürdés és hát mivel jól bekajált, ezért a természet törvényét követve ( ahol van bevétel ott van kiadás is alapon) belekakilt a fürdővízbe :P Persze azApja ezen totál kiakadt  és nem akart segíteni. Azt tudni kell, hogy nem cserél rajta kakis pelust.
Szóval a fürdésnek gyorsan véget vetettünk és kb 1/4 10 volt mire elaludt. Reggel korán kelősek leszünk,mert megyünk tornázni 8-ra, aztán meg Kecskemétre bankba, melóhelyre... stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése