2011. június 12., vasárnap

Csütörtök- Vasárnap

Kicsit hanyagoltam a naplóírást, mert annyi mindent csinálunk, hogy csak na. Örülök,ha olvasni tudom a többieket :)
Csütörtökön jött hozzánk Krisztike tornázni és ismét régi szokásához híven végig üvöltötte a gyerek! Azonban nagyon-nagyon ügyes volt, meg is dicsérte Kriszti, hogy milyen ügyesen kúszik ( persze még mindig nem emeli a fejét sokszor), sőt már a mászó mozdulatok is megvannak! Nagyon büszke vagyok rá :)
Délután elmentünk a Mamusz kocsijáért, ami persze 2-szer annyiba került, mint amennyiről szó volt :( A lényeg viszont, hogy készen van és jó lett! Aztán nálunk volt Mamusz kicsit még aztán mentünk pancsizni, vacsizni és alvás!
Persze hajnali 4 körül megint ébresztő volt, aztán már csak mellettem aludt vissza, mikor azApja elment dolgozni. 7 után keltünk fel! Nagyon jó fiú volt egész nap, a wc-t és a fürdőt át tudtam takarítani amíg aludt ( nálunk ez volt az első ilyen alkalom, minden tiszteletem azoké akik aktívan házimunkáznak gyerek mellett! Oli mellett nem lehet ). Aztán ebédelt, de nem nagyon tetszett neki, pedig őszibarack volt pulykahusival, és a gyümis kajákat részesít előnyben! Alig a negyedét ette meg az egy üvegnek! Mindegy mert közben pedig nagyon sokat cicizik! Azért is mert nem iszik ám semmi mást, hiába próbálom, mindegy majd rászokik, ha nem lesz cici :) Erről jut eszembe, hogy 4 foga jön felül, ezért a bal cicit nem szopizza ki rendesen, biztosan érzékeny azon az oldalon az ínye. Ezért ha nagyon kell, akkor fejek, de próbálom a másikból többször etetni, hogy elég legyen neki :) Este 1/2 9-tő aludt egészen reggel 3/4 7-ig ébredés nélkül!
Szombaton elvitték a Mamuszék délelőtt én meg nekiálltam pörögni! Összepakoltam a lakásban, aztán irány Kkmét-re vásárolni  ( öblítő, tartós élelszmiszer... stb), rohanás haza, itthon mosás,takarítás, porszívózás portörlés, felmosás... stb. Este 1/2 8 körül mentem a Manóért, de addigra alig éreztem magam élőnek, úgy elfáradtam. Erre mire hazaértünk addigra azApjának megfájdult a háta, de állítólag annyira, hogy alig tudta megfürdetni a gyereket ( egyébként tipikus pasi ). Miután kivette a gyereket a vízből, elmentem én is megfürdeni, mire üvöltözni kezdett, hogy azonnal menjek,mert nem bír a gyerekkel! Mikor kimásztam a kádból, addigra meg közölte, hogy nem kell, majd ő megcsinálja ( mindezt nagyon mártír hangon). Na erre eldurrant az agyam, hogy nekem annyi sem jár,hogy nyugisan meg tudjak fürdeni ( ami kb 10 perc), és elküldtem azApját melegebb éghajlatra, gyorsan felöltöztettem a gyereket,persze hangja nem volt, vacsi és 1/2 10-kor alvás.
Hajnalban megint kelt 1/4 5kor, 4:50-kor azApja indult dolgozni, kb 1/2 6 -6 volt mire visszaaludt és 3/4 8-ig bírta :) Kb 10 körül mentünk át Mamuszékhoz,mert esett az eső ezért nem mentünk a fogathajtó versenyre. Papája már nagyon várta a Manót én meg kihasználtam a helyzetet és Anyusz át "törte" a zsírjaimat az elektromos vákuum masszírozó gépével! Na a szépségért meg kell szenvedni,mert ez bizony helyenként k.....-ra fáj!!! Mindegy meg volt ez is, bizti szép leszek ( egyszercsak :)) 7-ig ott voltam én is Anyuszéknál, közben napozunk,pancsizott Olika, meg nyűglődött a fogacskái miatt, aztán elaltattam, mielőtt haza szaladtam. 7 után menten érte, kb 3/4 8 volt, mire hazaértünk. Gyors fürdés, vacsi és kb 1/2 9-kor már aludt :) Nem is evett túl sokat, gondolom éjjel kel majd enni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése