2011. június 1., szerda

Kedd-Szerda

Kedden reggel viszonylag gyorsan összepakoltam a gyereket és irány a Mama, hogy azApja tudjon aludni kicsit. Jól elvoltunk, délelőtt még medencézett is kicsit a Manó, ugyanis irtó meleg volt és már kb 1 hónapja egyébként is megvettük a medencét neki. Élvezte,de teljesen másként viselkedett mint a kádban, de aranyos volt. Annyi volt a gond, hogy a kutyákat állandóan el kellett hajtani a medencétől, hogy ne nyalják össze a gyereket és ne vadásszák ki a csipogó játékokat a vízből :) 2-re mentünk Csongrádra a korai fejlesztésre, ahol Katika nagyon megdicsérte, pedig alig aludt, mégis ügyi volt :)
Ezután mentünk át Szentesre Mama dolgait intézni és bementünk a Tesóba is. Ahol Mama egy elég érdekes helyre parkolt le, (hiába mondtam, hogy ne oda álljon),az üzlet oldalában, a buszmegálló előtt volt kihagyva egy felfestetlen terült, na ide állt az én Jóanyám, mert csak itt van árnyék! Bementünk vásárolni, mikor is egyszer csak bemondják a hangosbemondóba a rendszámunkat, és hogy fáradjunk a vevőszolgálati pulthoz! Na Anyukám közölte, hogy akkor ugyan menjek már oda, mire én, hogy eszem ágában sincs, én mondtam, hogy ne álljon oda! Erre ő, na akkor fizessünk gyorsan! Totál besz@ri :) (hi-hi-hi) A slussz poén az egészben, hogy ahová álltunk pont ott van a kültéri kamera (szívás). Mindegy én jót nevettem a sztorin :)
Miután hazaértünk olyan 6 körül elkezdett szakadni az eső, még jég is volt benne ( már megint) :( AzApja jött értünk 7 után, addigra nagyjából elcsendesedett az eső. Aztán fürdés és alvás kb 9 körül.
Reggel 1/2 5-kor kelt Olika, evett és vissza aludt kb 1/4 8-ig. Mikor mi felkeltünk azApja akkor feküdt le. Egészen csendben voltunk délelőtt, aludt egy bő órát Oli, aztán meg elmentünk a tanácsadásra. ( Dobpergés) 7 kiló és 67-68 cm! Nagyon ügyes megint 250 gr 2 hét alatt, úgy, hogy ebben a 2 hétben benne van a hányósdi is.
Írattam utiköltség papírt is, mert megkaptuk az időpontot Bp-re is a Vakodába a látásvizsgálatra is ami 06.22. Dokibácsi is megerősítette a fogacskák mozgolódását :)
Beszéltem Deb-nel is most meg a másik epi gyógyszerét ( Sabril) emelték meg kicsit, remélem jó lesz!
Egyébként egész nap jó kisfiú volt, igaz estére kicsit túlpörgött, ezt magamnak köszönhetem, így csak 1/2 10 volt mire elaludt, remélem jót alszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése