2011. június 6., hétfő

Péntek és Debrecen

Reggel 3/4 6-kor indultunk Debr-be. Nagyon jó időt futottunk most lefelé, pedig megálltunk Karcagnál a benzinkútnál megetetni Olit, mert a gyógyszereit nem akartam túl korán oda adni neki. Egészen jók vagyunk már a kocsiban is:)
1/2 9 körül voltunk Deb-ben, 1/2 10-re volt időpontunk a Szemészeti Klinikára, de direkt mondták, hogy 9-re érjünk oda, mert be kell jelentkezni... stb. Mi ott is voltunk, de nem volt áram, meg nem működött valami rendszer, ezért 1/2 10 előtt nem sokkal lementem a rendelőhöz, azApját meg fent hagytuk sorban állni, de vissza kellett mennem érte,mert azt mondták, hogy úgy sem tudnak beírni minket a rendszerbe, adjuk oda lent a papírokat, majd elintézik. Eddig normálisnak tűntek, viszont utána derült ki számomra, hogy nem fogják megvizsgálni a gyereket, mert nincs áram :( Csak a hülye világítós macit mutogatta neki a dokinő, amire oda-oda pillantott, mire ő közölte, hogy nem fixál a gyerek! Mondtam neki, hogy én láttam, hogy oda nézett, és ez már nála jó! Ja, akkor jó, mondta a dokinő! Na ezzel elvágta magát nálam! Mondtam neki azt is, hogy 22-én megyünk a Vakodába a vizsgálatra, erre ő: és oda hogy lehet bejutni? Tőlem kérdezi a szemész, hát nem semmi! Én meg mondtam, hogy van a neten egy szám amit felhívtam és kértem időpontot, hát így lehet oda bejutni! Na ennyi volt a nagy szemészeti vizsgálat! Eddig mindig mindennel meg voltam elégedve Deb-ben, ez az első alkalom, hogy valamiben csalódnom kellett!
Utána megkerestük P. dokibácsit, hogy nézze meg a fejecskéjét és szerencsére mindent rendben talált! :)
Ezután kimentünk a Corába, mert volt egy csomó időnk még. Ott mondjuk gyorsan eltelt az idő :) Vettünk Olinak egy fogkefét, aminek az egyik vége rendes baba fogkefe, a másik végén viszont klassz recés gumi fej van amivel lehet masszírozni az ínyét. Nagyon élvezi mikor használjuk :)
3/4 12-re értünk vissza a klinikára de elkezdett esni az eső, meg Oli is elaludt, ezért 1/4 1-ig a kocsiban maradtunk utána muszáj volt bemennünk:) 1/2 1-re volt időpontunk a fejlődés neurológiára, igaz, hogy majdnem 1 óra volt mire bekerültünk, de nem baj, mert doktornő nagyon alaposan megnézte Olit:) És végre valami jó is történt ugyanis megdicsérte, hogy milyen ügyes és mennyivel jobban van!!!! Legközelebb szeptemberben kell mennünk :)
2-kor végeztünk és indultunk haza. Jó fiú volt az úton, egészen sokat volt a hordozóban :) Megint megálltunk ugyanannál a benzinkútnál, de addig vacakoltam amíg elindultunk és akkor jutott eszembe, hogy nem adtam neki tejpépet, pedig akartam.Végül megoldottam a dolgot menet közben, úgy, hogy ne kelljen kanalat használni. Nagyon sűrűre kevertem a tejpépet, és az ujjammal adogattam neki, nagyon ügyesen megette :) Már majdnem itthon voltunk mikor eltört a mécses, és már nem nagyon bírta az utazást, de megértem szegénykémet, mert ugye hosszú az út és változékony volt az idő is. Mindegy túl vagyunk rajta :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése