2011. június 16., csütörtök

Hétfő-Csütörtökig

Megint sokáig hallgattam, de mentségemre legyen mondva honlapot szerkesztettem, ugyanis már rég óta gondolkodom, egy olyan honlapon,ami segítséget nyújtana a sérült gyerekek szüleinek. És elkészült. bár nem tökéletes és még sok a feltölteni való, de minden csak idő kérdése. Az oldal címe a következő:
http://olibaba.5mp.eu
Egyébként meg csak úgy rohannak a napok :) Hétfőn voltunk strandolni Mamuszékkal a Tősben. Olika nagyon élvezte, bár még nem medencézett, de mivel a tusolókból is a termál meleg víz folyik, ezért kibérelt magának egy tusolót, hol a Mamusszal, hol a Papával:) Nagyon élvezte és teljesen jól bírt, legalább 1 órát voltak alatta! Egyébként csak délután 4-kor mentünk le és 1/2 7 körül indultunk haza, ennyi elég is volt első nekifutásra :) Mi meg Öccsével ( vagyis az öcsémmel, aki 14) úsztunk, meg bohóckodtunk a vízben!
Kedden reggel 9-re mentünk Katikához a koraiba, nagyon megdicsérte a Manót, pedig csak 1/2 órát voltunk nála, ugyanis elintézte, hogy a másik 1/2 órát Hajni nénivel tölthessük. Ott is ügyes volt,bár már fáradt is :) Aztán voltunk Szentesen a Tesóban pár dolgot kellett csak venni, de ott olcsóbb mint itthon a boltban. Mikor haza értünk Papája megdajkálta kicsit, közben Anyusz megint " tördelte" a zsíromat, aztán pedig haza jöttünk. Kicsit nyüszis volt késő délután, de jól telt az éjszakánk :)
Szerdán voltunk Postán meg tanácsadáson, kicsit nehezen viselte,mert meleg is volt, álmos is volt,mert nem aludt délelőtt. Megmérettem a súlyát, 7.300 gr! Olyan nagyfiú már :) A hosszát nem mérettem meg,mert már a végén voltunk. Írattam receptet a gyógyszerekről, meg megmutattam a gyerek száját,mert a felső kis metsző foga környékén van egy fehér volt, mai szerintem a foga. Doki bácsi szerint nem a foga, lehet, hogy ciszta. Mire én megkérdeztem, hogy ha hetek óta látom csak most lentebb van és fehérebb, meg a másik oldalon is ugyanott van csak az még fentebb van és csak picit fehér. Mindegy mondta, hogy kenegessem Phlogosol oldattal :) Délután már nagyon nyafis volt önmagához képest, nem is igazán aludt. Este gyors fürdés,kiadós vacsi ( több mint 1 üveg bébikaja+ darált keksz) és alvás 1/2 9-től reggel 5-ig.
Csütörtökön reggel 5-kor keltünk,mert úgy döntött a gyermek, hogy nem óhajt tovább aludni. Reggeli szopi, majd 6 körül mégis megadta magát az álomnak én meg becsempésztem az ágyába és én is lefeküdtem még. Aludtunk 8-ig! Aztán pót reggeli+ gyógyszer... stb. Majd jött az ereszd el a hajamat, ugyanis irtó nyüszis volt! Aztán gyorsan megfejtettem a dolgok nyitját, ugyanis bedörzsöltem az ínyét és láss csodát a ciszta szerű valami karcol, tehát jelentem gyerekem vámpírnak készül és a kis metsző fogait növeszti felül! Kicsit viccesen fog kinézni,mert alul még csak 1 foga van :)
1-re jött Krisztike a gyógytornászunk, szegény megint egy totál nyafis gyereket kapott :( Ennek ellenére nagyon ügyes volt Olika, nagyon ment a kúszás és mászás. Utána aludt 1 órát, megebédelt ( körte-őszibarack-pulykahusi) kb 2/3 üveg kajcsit és átsétáltunk a Mamuszhoz. Jó fiú volt, bár elég nyafi, na de ki ne lenne az ha egyszerre minimum 4 de inkább 5 foga jön! Felül 4 + 1 alul. Szegény csórikám azért egészen hősiesen bírja :) Kb 3/4 8 volt mire hazaértünk kicsit játszottak azApjával míg én felhúztam az ágyneműt, aztán fürdés, vacsi és kb 1/4 10-kor alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése