2011. június 28., kedd

Hétvége

Gyorsan telt a hétvége, szokás szerint :) Manócska Mamuszéknál volt döntő többségében. Szombaton áttört a 3. fogacska a jobb felső 1-eske, és nagyon dolgoznak még a bal felső 1 és 2-es, meg a jobb alsó 1-es. Szóval lassan 3 hét alatt 6 foga lesz! Pénteken délután volt kicsit matrica a gyerek, de szombaton már nem volt gond, az éjszakát szépen végig aludta!
Szombaton nagyon ügyesen kúszott-mászott a Mamuszéknál, meg dumálgatott is.
Mi meg kertészkedtünk azApjával, meg mostam. Nem sikerült mindent megcsinálni a mit gondoltunk, de azért haladtunk. Este meg átjött anyósom és szedtek sárgabarackot Lacussal, mert sikerült eladnunk. Igaz, hogy csak 2 fánk van,de első nekifutásra 30 kg-ot adtunk el:) Talált pénz és nem is jön rosszul. Én meg eladtam a Vat...-án 2 könyvemet, az is pénz :)
Fürdés előtt mentem Oliért, de már nagyban lubickolt a kádban Mamuszéknál, szóval itthon már csak a vacsi, meg a gyógyszerek voltak hátra. Gyorsan megette őket,aztán szopi és alvás.
Most csináltam neki először tejbegrízt ( tápival,mert a fagyasztott tejcsit nem szereti) és szerette, csak amikor kezdett megdermedni már csomósabb lett és azokkal még nincs kibékülve :)
Vasárnap reggel nem is keltünk olyan korán talán 7 körül :) Reggeli, gyógyszerek .. stb. Kicsit nyafka volt, de nem vészesen :) Aztán irány Mamuszék, mert nekem boltba kellett mennem bevásárolni, ugyanis László nap lesz és sütnöm kellett. Meg persze Mamusznak is a szokásos kapros-túróst :)
Szinte semmi mást nem csináltam "egész nap" csak sütöttem, de megérte, mert szerintem jók lettek a sütik! Közben meg persze Lacus szaladgáltatott néha, mert ő meg a halakat takarította ki, mert már legalább fél éve nem volt és ráfért. Közben megcsinálta az akváriumot tartó állványt is ugyanis nem volt elég stabil és biztonságos. Majdnem teljesen kész is lett vele,már csak az ajtó szárnyakat kell feltenni, klassz lett!
Kb 1/2 5 volt mikor mentem Olikáért, mert már elég nyafis volt, szokás szerint cicihiányban szenvedett :) Itthon aztán bepótolta és kicsit még szundított is fürdés előtt. Most nem pancsolt annyit, de jó kedvű volt :) A vacsi nem volt annyira sok, szóval kelt is hajnalban valamikor enni, de ezt gondoltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése