2011. június 23., csütörtök

Napsütés

Végre megint napsütésre ébredtünk! Már olyan jól kezdődik ezzel a nap.
Este elaludt 8.30-kor, kelt 22.00-kor, majd 23.00-kor amikor csak ringatni kellett kicsit, aztán szunya 6-ig! Végre aludtunk kicsit. felkelés után reggeli háztartási keksz+ tejcsi+szilvás baba kaja mix, éééés nagyon szerette!!!! kb 40-50 ml lehetett amit az utolsó falatig megevett aztán pici szopi, de azon mér inkább csak élvezkedett és röhögött, aztán elszundított. Mikor letettem persze azonnal ébredt :( Mindegy kicsit játszószőnyegezett meg pihenőszékezett ( ennek állati nagy üvöltés lett a vége) amíg én felöltöztem meg beindítottam a mosógépet. Aztán szépen álomba ringattam,mert már felakadtak a szemei.
Ebédre tervezem ismét a zöldborsós kaját, de egy kicsit fel kéne turbózni,mert megint gyatra a súlygyarapodásunk.
Lehet, hogy rákérdezek a dokinál a Sinlacra, ha már úgy is ott leszünk. Nem tudom, hogy jobb-e az mint mondjuk a Fantomalt ( turbó) + sima tejcsi/ tápszer. Majd meglátjuk dokibácsi mit mond.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése