2011. május 30., hétfő

Hétfő

Nagyon jó napunk volt ma, megint irtó ügyes volt az gyermekem! Immáron sokadik alkalommal :) Pedig gőzerővel jön az alsó bal 1-es fogacskája és a felső 2 db 1-ese is!
Délelőtt kicsit takarítottam,pakoltam,mert már rég nem került rá sor, de most bepótoltam. Közben azApja Olizott,mert éjszakás a héten, így itthon volt. Kimentek sétálni is az utcánkba méghozzá babakocsival! Ilyen sem sűrűn volt. Aztán megetettem a Manócskát és rövid készülődés után indultunk Kkfházára tornázni Krisztihez. Nagyon megdicsérte Olit és egészen jól is bírta a gyerek, csak a végére elfáradt :) Aztán mutatott azApjának is pár torna gyakorlatot a hátára ( kíváncsi leszek mennyire fogja csinálni). Hazafelé nem aludt a Manó a kocsiba, viszont mikor hazaértünk megetettem, azApja behúzta a sötétítőt a szobában és így aludt 2 órát! Olyan kis békésen aludt, hogy öröm volt nézni! :) Miután felkelt játszottunk, pancsiztunk kint az udvaron a kis kádban, ami nem tetszett neki,mert abban nem tud csapkodni a lábával, ülni meg még nem tud. Majd napoztunk kicsit a nyugágyban :) Aztán uzsonna és utána elsétáltunk a trafikba azApjának sörért meg cigiért, amit megérdemelt, mert mindeközben vágta a füvet szorgalmasan :)
Közben felhívtam a PIC-es "barátosnémat", hogy mi újság velük, hogy vannak?. És azt mondta, hogy jól vannak, Zétény nagy fiú, több int 10 kg és több mint 74 cm, szóval tényleg nagyfiú :) Ők meg szervezik 1000-rel az esküvőt :) Jó volt vele beszélgetni és örülök, hogy jól vannak!
Miután letettük Oli úgy döntött,hogy inkább mégsem alszik és azApjával játszottak a szőnyegen, oda-vissza fordulósat, ugyanis azApja hasra tette, erre Oli átfordult, mire azApja visszafordította :) Majd én is csatlakoztam kicsit a játékhoz, aztán fürdeni mentünk:) Nagyon élvezi a nagy kádazást és benn a pancsit! Közben a Mama is befutott, és megnézte ezt a kis csikóhalat a fürdés közben. Majd gyors vacsi ( közben majdnem elaludt) és irány az ágy kb 9-kor. AzApja is elment dolgozni én meg gondoltam gyorsan írok, aztán fürdés és alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése