2011. május 17., kedd

Hétfő folyt- Kedd

Tegnap egész nap olyan áldott jó kisfiú volt Olivér, hogy meg is voltam rajta lepődve,mert közben ugye hideg front volt. Ennek következtében a gyermek nem lett hisztis... stb, hanem 3-szor aludt nagyot a nap folyamán. Délután elvoltunk kettesben, játszottunk, labdáztunk, tornáztunk, bohóckodtunk... stb. Ja és majd megpusztultunk a lakásban ugyanis azApja begyújtott a cserépkályhába délelőtt,mert ugye vacak volt az idő, erre délután már 24-25 fok volt a lakásban! Fürdés előtt már legalább 1 órával levetkőztettem Olit, mert nagyon melege volt szegénykének, de így jól eljátszott a szőnyegen :) Fürdés után ért ide a Mama, és kicsit megdajkálta a Manócskát, aztán vacsiztunk és 9 körül el is aludt. Én gyorsan letusoltam, amíg Mama itt volt, erre alighogy végeztem keserves sírással ébredt fel Oli. Felvettem, megnyugtattam cicizett, visszaaludt, majd ismét fájdalmas sírással kelt. Végül 10 volt mire le tudtam tenni aludni. Valószínűleg a pocija fájhatott,mert nem kakilt tegnap :( Éjjel 1-szer kelt 1/2 3-kor, kajcsi, aztán fekvés, szépen magától visszaaludt nem kellett megvárnom míg elalszik. Ébresztő reggel 1/2 7-kor. Gyorsan átöltöztettem, mert átázott a pelusa :( Szegény még jó, hogy nem akart aludni benne tovább. Aztán jött a reggeli rutin, azApját meg hagytuk még aludni 8-ig. Közben tornáztunk, gyógyszert ettünk, reggeliztünk.. stb. Picikét kakilt is, szóval pelus csere és alvás a hordozóban, mert 9-re mentünk Kiskunfélegyházára tornázni. Gyorsan elkészültem én is, és indultunk, persze a kocsiban kb 2 perc alatt felébredt :( Mindegy mert jól elvolt a hordozóban egész úton ( kb 30 km). A tornán nagyon ügyes volt kb fél órát bírta jókedvűen, aztán persze szokás szerint kifejezte nem tetszését. Közben modellt is "állt", mert benne lesz a gyógytornászunk Krisztike szakdolijában és ahhoz készültek képek róla. Hazafelé evett és itthon elaludt, remélem alszik egy jót,mert délután 2-re meg visz bennünket a Mama a korai fejlesztőbe Csongrádra és jó lenne, ha kicsit kipihenné addig magát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése