2011. május 16., hétfő

Vasárnap -Hétfő

Tegnap végül aludt délelőtt egy nagyot,mert mégiscsak fáradt volt a lelkem :) Reggel elvitték a Mamáék, majd én mentem érte 2 körül,mert jöttek a másik Papáék. Kapott Oli egy játékot tőlük, nagyon klassz. Tettem fel képet róla!
Aztán mikor elmentek visszavittem a nagy legényt a Mamáékhoz, de előtte megetettem :)
Kb 1/2 7 volt mikor mentem a Manócskáért, hogy haza hozzam. Gyorsan fürödtünk, vacsiztunk és 9-kor alvás volt. Éjszaka felkelt 1/4 4-kor evett és szépen vissza is aludt egészen reggel 1/2 7-ig.
Ma jó dolgunk volt délelőtt, mert azApja délutános, ezért egész délelőtt itthon volt velünk :) Én gyorsan bevittem a papírokat az önkormányzathoz, mert gyógyszerkeretet kértem a közgyógyhoz. Remélem megkapjuk.
Ja és próbálok utánajárni, hogy mivel is lehetne Oli látását fejleszteni,mert látni lát, de leginkább a hallásával tájékozódik. Ezzel ismét feldobtam a labdát persze magamnak! :) Ja és nem hívtam Deb-t,mert nem láttam csak 1 alkalommal azt a tikkelés szerű mozdulatot. Továbbra is megfigyelés tárgyát képzi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése