2011. május 18., szerda

Kedd-Szerda

Tegnap nagyon ügyes volt a korai fejlesztőben, készítettem videót is róla, majd felteszem, amint tudom. Sajnos azonban mint mindig -minden jóban van valami rossz- a gyógypedagógusunk is egyetértett velünk , hogy mindennel olyan szépen halad egyedül a látása van lemaradva :( Szóval kér nekünk időpontot a Vakodába vizsgálatra és hospitálni is. Valószínűleg csak szeptemberre tudnak majd időpontot mondani:( Addig sem leszünk tétlenek, ugyanis június 3-ra kaptunk időpontot Deb-be a szemészeti klinikára meg a fejlődésneurológiára is. Szóval nem unatkozunk és tétlenkedünk. Este kicsit elcsúsztunk a fürdéssel, mert majdnem 8 volt mire fürcsiztünk, aztán meg jól elbohóckodtunk és 9 után kezdtünk vacsizni, majdnem 10 volt mire elaludt, egészen reggel 1/2 5-ig húzta a lóbőrt. Akkor gyors evészet és alvás vissza. Persze 1/2 7-ig csak és nem tovább! :)Akkor meg kezdtük a szokásos reggeli rutint. Annyira elfáradt a tornáztatásba, hogy már alig bírtam megreggeliztetni, mert majdnem elaludt a kanalazás közben :) Bő 1 órát aludt, aztán gyorsan elmentünk a tanácsadásra, mert kellet kérnem receptet, beutalót meg útiköltség papírt. Ha meg már ott voltunk akkor meg is mázsáltattam a gyereket és 6.750 gr! Szóval szépen alakul a súlya. Miután haza értünk már olyan éhes volt, hogy nem is fárasztottam a kanalazással, szopi közben elaludt. Kivittem az udvarra a babakocsiba aludni,de felébredt. Aztán persze 3/4 2 lett mire elaludt, de akkor meg már nem tudtam kitenni, mert olyankor jönnek-mennek a gyerekek az utcánkban, mert mennek ebédelni, meg vágták fűkaszával a szemben lévő parkban a füvet :( Aludt bent kb 1és 1/2 órát :) De olyan kis nyüszis most, hogy csak kézben akar maradni,meg persze cicin, de azt sem lehet állandóan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése