2011. május 15., vasárnap

Szombat -vasárnap

Tegnap délután sajnos láttam ezt a tikkelés jellegű dolgot, szóval hétfőn tuti telefon Deb-be. :(
Tegnap végül több mint 2 órát aludt délelőtt, és utána elvitték a Mamáék. Náluk is aludt valamennyit, de nem ilyen sokat. Aztán gyorsan nekifogtam mosni és ebédet csinálni. Pizzát sütöttem nagyon fini lett, meg Mamáéknak csináltam Gyors túróst kaporral ( ez is fini lett). Aztán megebédeltettem Olit, előtte átvittem Anyuszéknak is a kaját. Mikor hazaértem mi is ebédeltünk, meg közben megnéztük az Ötödik sebességet, én beszundítottam rajta, de bizti jó volt :) Utána gyorsan átültettem pár szobanövényt, mert már nagyon kiélték a földjüket.
Miután elindítottam a mosógépet szólt Anyusz, hogy valami etetés félét igényel a gyermekem, szóval átmentem és megetettem a Porontyot, közben be is aludt és megbeszéltük Anyusszal, hogy nem alszik náluk,mert nagyon nyűgös, inkább aludjon itthon,majd máskor ott alszik. Egyébként én a kakira gondoltam,mert pénteken nem volt,pedig minden nap szokott lenni. Papája segített haza hozni Őkelmét,megfürdetni is segített. És itt jön a nap fénypontja, ugyanis egy idő után nagyon jókedve kerekedett a gyereknek a kádban,mint kiderült belekakilt titkon a vízbe, csak nem vette észre a Papa, csak mikor bementem, hogy mi ez a nagy rötyögés láttam, hogy valami úszik a szivacsa mellett! Kivadásztam és mondtam, hogy mi az ezért kifelé a vízből! Amikor elkezdtem leengedni a vizét és kivettem a szivacsát, hogy kicsavarjam, vettem észre az akció többi tagját,mert beszorultak a szivacs alá! Szóval fertőtlenítettem mindent, a kádat a szivacsot.. stb. A lényeg, hogy tényleg az volt a nyűgösség oka. Utána már nagyon jókedvű lett! De így is aludt már 9-kor, igaz 1-kor felkelt de viszonylag gyorsan visszaaludt miközben evett, és ez most tényleg evés volt,nem csak cicizgetés! Aztán reggel 1/2 7-kor kelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése