2011. május 8., vasárnap

Péntek-szombat-vasárnap

Nálunk is csak úgy peregnek a napok, már csak azt vettem észre, hogy vasárnap van. Nagyon beindult a fogzás, bár konkrétan a fogacskák még nem látszanak, de tuti tippjeim vannak :) Én is adom a chamomillát és a calcium phosporicum-ot neki, és úgy tűnik bevált, mert kevesebbet rágja a kezeit és nem olyan nyűgös. Az éjszakáink alakulnak de változóak, péntek éjjel végig aludt, aztán tegnap 3-szor kelt, de mivel állati jó dolgom van mert a Mama és a Papa "elrabolták" egy ott alvásra, szóval nem engem ébresztett a nagyfiú.
Egyébként napról napra ügyesebb a mozgása, nekünk nagyon látványosan :) Ja és a figyelme is sokat javult. Remélem ezt fogják mondani Deb-be is , mert holnap megyünk a neurológiára és lesz EEG is, szóval nagyon remélem, hogy annak is jó lesz az eredménye és bevált a gyógyszer!
Annyira hülye idő van ma, hogy begyújtottam a cserépkályhába, mert hideg van kint és, hogy ne kapcsoljon be annyiszor a gázkazán.
Tegnap jó, hogy mostam egy csomót, azok meg is száradtak, ma meg a többi majd megszárad a kályha mellett :) Voltunk az Auc... vásárolni tegnap, tényleg csak a legszükségesebbeket vettük meg és nem volt benne semmi "extra" de így is egy 10-est otthagytunk :( Szeretek vásárolni járni, csak a kassza kimaradhatna a végén :) Mindegy ez van, ezek kellettek!
Na megyek kicsit takarítani amíg nincs itthon a gyermek és azApja, addig legalább haladok a takarítással, bár szemernyi hangulatom sincs hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése