2011. május 23., hétfő

Szombat 2 -Vasárnap-Hétfő

Szombaton végül a Mamáéknál aludt a Manócska, mert a Papája nem lesz itthon a következő hétvégén. Nagyon ügyes jófiú volt, az egész éjszakát végig aludta, reggel kb.6-ig. Mi is jót aludtunk azApjával egészen 1/2 8-ig amikor is jöttek a Mamáék, hozták haza a bébit, hogy egyen, ők meg közben kimentek a piacra. Hoztak nekünk is finom lángost meg pár paprika palántát. Közben átjött anyósom, meg Lacus keresztanyáék az unokájukkal, meglátogatták Olit :) Később felhívtam Ildikót, hogy mikor lenne nekik jó, hogy elmenjünk a cuccokért amiket nekünk adna. Kb 11 óra volt mire odaértünk hozzájuk, nagyon aranyosak voltak és tényleg csomó mindent kaptunk: egy Pierre C babkocsit,nagyon klassz kék-zöld kockás; egy Cam járókát;egy Brevi etetőszéket; egy Maxi Cosi gyerekülést; egy Römer gyerekülést; több Chicco játékot, meg egy hatalmas zsák ruhát, de azt még nem néztem át. Ezúton is köszi Ildikó! Miután haza értünk Mama gyorsan kimosta a babakocsit és az etetőszéket, mert az náluk is marad, hogy ne kelljen mindig hurcolkodni. Miután megebédeltem átmentem Mamáékhoz, hogy megsüssem nekik a túrós sütit, meg Olit is megetessem, de olyan fájdalmas sírást levágott a kisfiam, hogy majd a szívem szakadt bele, közben kicsit szopizott is, de most az sem vigasztalta meg. Aztán mikor kicsit sikerült megnyugtatnom a Papája elringatta, aludt kb 3/4 órát.
Közben nekem nagyon jó dolgom volt, ugyanis Anyusz megvette a vákum masszírozó gépet és valakin ugyebár gyakorolnia kellett én meg nagy örömmel vállalkoztam rá :) Több mint 1 órán keresztül csinálta, hát mit ne mondjak voltak kicsit kellemetlen részei is, de nagyon-nagyon ügyes volt Anyusz!!!! Ja és lemértem centivel a fontosabb területeket meg a kilót is ( ezt nem árulom el mert durván sok) és innentől lesz mérvadó a fogyizás :) Na nyilván nem csak ez a masszírozás a fogyizás, hanem este 6 után már nem eszek ( ha nagyon nem megy akkor csak zöldséget) és minden nap tornázok. Egyenlőre ennyi, mert Olika még mindig elsősorban szopizik és nekem nagyon fontos,hogy legyen neki elég tejcsike :)
Utána haza jöttem elültettem a paprika palántákat és mentem vissza 7-re Oliért. Hazaértünk és mentünk fürcsizni, nagyon gyorsak voltunk ugyanis kicsit nyűginek tűnt a gyermek. Na az öltözésnél el is tört a mécses, megint annyira sírt mint délután :( Aztán gyors gyógyszer evészet és vacsi. Kb 1/2 9 körül már aludt is.
Mivel nem evett túl sokat, ezért 1-kor felkelt enni, de már 1/2 2-kor aludt is tovább, egészen addig amíg azApja ébresztője csörögni kezdett :( Szóval 3/4 5-kor magam mellé vettem ,picit cicizett, és aludtunk 1/2 9-ig! Reggel jöttem rá, hogy tuti a nyári viharos, hirtelen esők okozzák ezeket a nagyon fájdalmas sírásokat,ugyanis délután is utána volt egy irtó nagy zuhé,meg éjszaka is volt valamikor.
Egyébként reggel jókedvűen kelt és kb 1/2 10-kor reggelizett, aztán aludt egy órácskát. Most meg a játszószőnyegen mókol :) Hétvégén felvettem, hogy nála mi a kúszás,majd felteszem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése