2011. május 21., szombat

Csütörök-Péntek

Csütörtök reggel szokás szerint 1/2 7-kor volt ébresztő, ami nem is volt baj,mert 1/2 10-re mentünk Tiszavárkonyba a vákum masszázsra, pontosabban csak én mentem Mama meg Olit dajkálta közben :) Az igazat megvallva nem olyan egyszerű ez a masszírozás sem mint ahogy azt az ember lánya elgondolta, ugyanis minden terület kezdésekor az első pár perc igen fájdalmas tud lenni. Viszont megéri, ugyanis már ez után sokkal jobban éreztem magam, sokkal "könnyebbnek". Igaz este nem tornáztam mert olyan izomlázam lett, hogy csak pislogtam. Azt mondta a kishölgy aki csinálta, hogy pl amennyi időt a hasamnak szánt, az kb 4.000 felülésnek felel meg! Durva mi, naná, hogy izomlázam lett! Végül 3 órás volt a kezelés, mondta, hogy ilyen "nagy generált" még nem csinált senkinek! Pedig vannak nálam sokkal súlyosabb egyéniségek is a vendégei között.
A lényeg, hogy Oli nagyon jó kisfiú volt egész csütörtökön, pedig jött a meleg, meg néhol a záporok is. Hajnalban kelt 1-szer enni, de nagyon kis ügyesen visszaaludt. Péntek reggel átmentem Anyuszékhoz 7-re, mert ment az öcsém osztálykirándulni és én vittem ki a buszhoz. Onnan mentem boltba, pékségbe majd haza. Pont akkor kezdett ébredezni Olika mikor hazaértem. Tornáztunk, evett,majd kimentek azApjával a kertbe, én meg felporszívóztam, mostam, teregettem... stb. Kicsit később én is kimentem hozzájuk, levetkőztettem Olit, mert olyan klassz idő volt, kicsit meztelenkedett, nagyon élvezte :) Közben azApja kicsit megkapálta a veteményeset,mert elég gazos volt. Mindezek után ebéd és azApja indult is dolgozni. Manócskám meg nem akart elaludni, csak nagy nehezen 3/4 2-kor, gondoltam én is ledőlök vele, de csak 1/2 3-kor sikerült,mert vissza kellett hívnom a pasit akitől Vater..-tuk a járókát, hogy megbeszéljem vele az átvételt. Egyébként aludtunk 1/2 4-ig :)! Jól esett. Aztán kicsit bohóckodtunk, tornázgattunk és készítettem neki egy szelet ananászból uzsonnát. Jó ízűen megette, szopizott is rá szépen. Közben jött anyósom, hogy kicsit unokázzon. Szegény gyerekem, meg sugárba kihányta a kaját, mikor a mamája ültette az ölében. Arra gondoltam, esetleg megnyomta a pociját, de később kiderült, hogy nem, este 10-ig folyamatosan hányt, egészen addig amíg meg nem szabadult az ananász utolsó kis darabjától. Közben hazaért a Mamája , megbeszéltem a gyerekorvossal is telefonon, de szerencsére 10 után már benne maradta tejcsi és nem kellett bemennünk az ügyeletre. Beállítottam 2-re az ébresztőmet, hogy ha kell akkor megetetem, de "fent" volt (inkább csak motoszkált félálomban) kicsit és nem igényelte,szóval nem bántottam, aludt is reggel 1/2 6-ig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése