2011. április 13., szerda

Álomkór :)

Este elaludt Oli 8 körül kelt 1-kor, de csak fél 2-kor vettem fel, mert addig reménykedtem benne, hogy visszaalszik magától. De fél 2-kor már türelmetlen volt :)2-kor már aludt. Keltünk 6:30 körül,én azt hittem végleg de tévedtem. negyed 8-kor már ismét aludt és 10 körül kelt fel. Én addig azApjára bíztam és kimentem a piacra virágot venni,meg lángost. Itthon elültettem amiket vettem (nagyon szép színes lett a virágos kertem). Aztán megetettem Olit és később én is megebédeltem, paradicsomos húsgombóc volt a kajám :)Közben nagyon ügyesen ült az etetőszékében. Aludt kb 1 órát, aztán elmentünk a postára mert még maradt 2 csekk befizetni :( Miután hazaértünk elültettem még 2 virágot a ház elé,na ezt annyira nem díjazta,mert közben ő a babakocsiban ült. Ezért felkötöttem a kendőt és már úgy locsoltul meg az egész udvart, a veteményest ( ami még igen csak szegényes), a virágoskertet és a ház elejét. Nagyon ügyes volt, csak azt vette néha zokon, mikor a szél ráfújt egy kis vízpermetet :) Mire végeztünk megint éhes lett és el is aludt, megint 1 órát. Közben jött Anyusz, egy-két dolgot megcsináltam míg itt volt. 6 körül ébredt fel Oli, így fürcsiig tornáztunk, amit nem igazán értékelt :( Aztán gyors fürcsi, gyógyszer.. stb és vacsi. Kb 8-8:15 körül már el is aludt. Én meg összepakoltam a dolgok egy részét,mert holnap irány Debrecen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése