2011. április 24., vasárnap

Péntek-szombat-vasárnap (húsvét)

Olyan gyorsan telnek a napok, így,hogy jól van az én kicsi kincsem! Nagyon sokat vagyunk kint az udvaron és élvezi a nyuszi hozta hintát! Nagyon édes a fiam, ugyanis végre kezd valóban baba módjára viselkedni! Nevetgél, huncutkodik és ami még ennél is fontosabb próbálgatja a mozgásokat amikkel el van maradva!!!!
Pénteken rengeteget hintáztunk, beszélgettünk, jól elvoltunk a csöppel.
Szombaton Mamáékhoz vittem ( 2-3 utcányira lakunk), mert én sütöttem a sütitek mindannyiunknak. Közben sonkát és tojást főztem, mostam pakolásztam. Vacsira mentünk este a Mamáékhoz, akkor mondták, hogy aludjon ott náluk a Manó, hogy tudjunk mi is pihenni kicsit :) Átvittük a cumóit meg tejcsit. Éjszaka keltem 12-kor meg 3.kor és 6-kor teljes ébresztő. Na mikor kelt a kicsi fiam? Hát persze, hogy ezekben az órákban!
Vasárnap délelőtt meglátogattuk a barátainkat, aztán mentünk Lacus anyukájához ebédre. Nagyon jó fiú volt, evett amikor odaértünk, aztán végig aludta az ebédet és mosolygósan ébredt! Kb 1 órát beszélgetett még mosolyogva, kacagva :)
Később vissza vittük Anyuszékhoz, akik mondták. hogy szeretnék, ha megint náluk aludhatna a Mancifül! Szóval még egy éjszakát kaptunk. Egyébként nagyon jó fiú volt! Ja és még barnább mint volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése