2011. április 21., csütörtök

Csütörtök

Reggel3/4 6-kor felébredtem, hogy mi történt a gyerekemmel,mert nem szólt! Olyan békésen aludt, hogy csak na! Na ha már fent voltam akkor elkocogtam wc-re erre megláttam az ajtóból a kocsit a ház előtt! Szóval azApja elaludt,, mer nem csörgött az ébresztője, én ébresztettem fel! Végül csak 1/4 órát késett, gondolom száguldott dolgozni, mert 6-ra jár és 30 km a táv, plusz át is kell öltöznie. Mi végül 1/2 8-kor keltünk, igaz, hogy már kicsit hamarabb fent volt de én még szundikáltam amíg csendben elmókolt :) Aztán beágyaztam, előkészítettem a reggelihez való dolgokat .. stb ,majd megreggelizett és szépen el is aludt, ezért kitettem a teraszra a kocsijába aludni, kicsit fújt a szél ezért betakartam egy pokróccal ( alatta csak egy vékonyabb melegítő, egy hosszú ujjú body és zokni volt)erre kb 1 óra múlva, mikor felébredt totál le volt izzadva :( Na gyorsan átöltöztettem egy rövid ujjú body és még vékonyabb naciba :)
Közben jött a Mama és babázott kicsit, addig kiteregettem a rucikat,meg elpakoltam az előző adagot.
Később felhívott az egyik kolleganőm ,akivel jóban vagyunk, hogy hétvégén elveszítette a babájukat ( 7-8 hetes kismama volt) :( Nagyon sajnáltam, mert igazán jó helyre született volna. Beszéltünk vagy 3/4 órát, nem volt szívem lerázni, pedig Oli már éhes volt. Ma paradicsomos burgonyát evett husival! Ízlett neki, megevett 1/3 üveggel, ennél nagyobb mennyiséget csak ritkán evett eddig. Aztán szopi és 1-re jött a gyógytornász. Nagyon ügyes volt, csak a vége felé sírt, mer már unta! Aztán megint szopizott és elaludt szóval most megint a teraszon van de csak egy nagyon vékony takarót tettem rá :)
Beszéltem ma Deb-ben a tanárnővel és azt mondta, hogy ha minden oké, akkor május 9-én kell mennünk legközelebb! Elmondtam neki, hogy az eddigi rohamai megszűntek és nem látok semmi olyat ami esetleg roham lehet, valamint sokat javult a figyelme, sokat dumál és mosolyog meg kacag! Szóval remélhetőleg tényleg minden oké!
Ja és ma felhívtak a polgi hivatalból, hogy a rokkantsági egyszeri utiköltség támogatást nem kapjuk meg,mert magas volt a tavalyi évi jövedelmem :( Ezt nem is értem, hogy miért kell jövedelemhez kötni? Ha valaki rokkant, akkor annak alanyi jogon kellene, hogy járjon nem? Én nem igénylek semmi mást a gyerek után csak az emelt családit, semmi mást ami a rokkantságához kapcsolódna és most ezt sem kapjuk meg! Felháborít, de mindegy, majd jövőre ismét beadjuk. Viszont a lakásfenntartásit megkaptam, ami egyszeri 15.000 Ft! Végre valami!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése