2011. április 19., kedd

Péntek-Kedd

A hétvégénk a csütörtök szellemében telt, tele aggódással és izgalommal, hogy beválik-e a gyógyszer emelés Olivérnél. Nekem olyannyira sikerült felhúznom magam, hogy hétfőn már alig tudtam megszopiztatni a gyereket, mert totál megcsappant a tejem :( Mára talán helyre állt a " rend" :) Az emelt dózisú gyógyszer (Sabril + Lamictal) persze nem maradt mellékhatások nélkül, azonban most csak kisebb mértékű volt, mint amikor elkezdtem adni Olinak. Igaz, hogy így is majdnem végig aludta a hétvégét a gyerek, komolyan nem volt fent csak 1- másfél órákat, bár ezt éjjel-nappal így csinálta. Egyébként úgy tűnik, hogy beválik a gyógyszer emelés, mert szombaton reggel volt utoljára rohama. Hétfőn telefonáltam Deb-be és abban maradtunk, hogy csütörtökön ismét telefon. Remélem tényleg beválik és nem kell az a rohadt hormon kezelés!
Tegnap volt a gyógytornász, nagyon megdicsérte a gyereket ( pedig hétvégén még a fejecskéjét sem tudta tartani olyan kis kómás volt). Tegnap viszont átesett a ló túloldalára ugyanis 2*15 percet aludt összesen egész nap,na estére kellő képen fáradt is volt, már szinte "véresek" voltak a szemei a fáradtságtól. Este viszont 8- fél 9-től aludt reggel 5-ig egyhúzóra ami nála nem kis teljesítmény :) Aztán még magam mellé vettem és sunytunk egy kicsit fél 7-től fél 8-ig :) Ma egész eddig nagyon jókedvű volt, mondjuk tegnap is csak már este volt nyüszis.
Az étvágya is megcsappant a hétvégén, de tegnapra helyre állt az is :) A tegnapi ebédje igazi siker történet ugyanis vettem neki tökfőzeléket pipihusival. Azért vettem,mert én nem szeretem és ezért elkészíteni sem tudom :P Mindegy ez volt tegnap az ebéd, de azt tudni kell, hogy ez már 8 hónapos kortól adható és picit darabos, na ezért lett siker a történet,ugyanis az én kisfiam úgy tolta befelé ( igaz volt 1-2 öklendezés mikor "nagyon nagy" volt a darab) mintha világ életében ez lett volna a kedvence :) Na azért nem mertem sokat adni, kb 1/3 üveggel evett meg de azt jóízűen !
Ja és megvan, hogy mit hoz neki a nyuszi, ugyanis nagyos sok fejtörést okozott ez nekünk, mert mindenki azt kérdezte, hogy mit szeretne a gyerek?. Na ez megoldódott, tegnap rendeltem neki a Vaterán egy függő hintát, amit nagyon ajánlanak a koraszülött és/vagy mozgássérült babáknak. Az eredeti olyan 14-16.000 Ft, használtan is 10-12.000 FT, igaz ez másolat, de nem hiszem, hogy különb lenne és ez 6.000 Ft posta ktsg együtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése