2011. április 7., csütörtök

Csütörtök

Jó volt az éjszaka csak 2-szer kelt, viszont reggel állati nyűgös volt :( Irtóra folyik a nyála, rág ezerrel és hígabb a széklete, szóval elkerülhetetlenül és vitathatatlanul jön a foga :) Reggeli után gyorsan visszaaludt és aludt kb 1 órát a teraszon, már 9-kor 16 fok volt! Közben jött Anyusz, hozott boltból cuccokat, meg muskátlit és virágföldet. Szóval reggeli után nekikezdtem ültetni a muskátlikat, közben persze Oli felébredt, de Mama gyorsan lekapcsolta, megetette egy kis vaníliás grízzel ( azt mondta nem csodálja, hogy szereti a gyerek mert finom :)). Na persze nem sokáig bírta a kölök cici nélkül, így 11-kor megszoptattam közben Anyusz befejezte a virág ültetést Oli meg bealudt ismét :) Kb másfél órát aludt, addig elrendeztem a virágokat, elpakoltam, elmosogattam... stb. Miután felébredt torna, feladatozás, kaja és átsétáltunk a Mamához. Persze most nem bírta a babakocsit, még jó, hogy felkötöttem itthon a kendőt, mert abban utazott és el is aludt amíg átértünk :) Aludt bő fél órát. Közben elmentünk venni még 4 muskátlit, mert annyi hiányzott :) Közben felébredt a kisherceg, szóval Mamáéknál cicizett. Így már kerek volt a világ :) Utána tök jó kedve volt, beszélgetett, röhögcsélt... stb. 6 után indultunk haza. Persze utálta az utat, szóval majdnem végig sírt hiába a kendő sehogy nem volt jó. Mindegy nem lakunk nagyon messze :) gyorsan fürcsiztünk ahogy hazaértünk, aztán vacsi ( vaníliás gríz + cici) és már 8-kor aludt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése