2011. április 21., csütörtök

Szerda

Reggel 5:45-kor keltünk de nagyon ügyesen elbeszélgetett több mint fél órát még a kiságyban, addig gyorsan beágyaztam, előkészítettem a reggelit.. stb. Aztán megreggelizett és még elbohóckodtunk, tornáztunk ... Aludt kb 1 órát délelőtt, aztán ebédeltünk tökfőzit, de ma nem aratott akkora sikert, lehet, hogy már ráunt így a harmadik nap:) Aztán szopi és elaludt, betettem a verdájába, hogy majd elmegyünk a polgi hivatalba,postára, boltba de persze az elindulás után nemsokkal fel is ébredt, na ezért nem indulok el kendő nélkül sehova, ugyanis mindent el tudtunk intézni így, hogy rám volt kötve őfelsége :) Több mint 1 órát sétáltunk az ügyintézés alatt. Beadtam a kérelmem a lakásfenntartási támogatásra és a mozgáskorlátozottak évi egyszeri utazási támogatására hátha megkapjuk valamelyiket. Aztán mikor hazaértünk evett 1/3 üvegnyi gyümölcsös- müzlis kajcsit és több int fél órát beszélgetett az etető székében! Igazi kis gourmann a gyerek ugyanis közben megnyalogatta- rágcsálta a polipját :) Annyira klassz volt az idő, hogy kitoltam etetőszékestől a teraszra és még ott nevetgéltünk- beszélgettünk vagy negyed órát, amikor is megérkezett a Mama.
Mondta, hogy menjünk át hozzá az udvarra kicsit napozni ( na nem mintha nálunk nem lehetne). Mindegy, szedelőzködtünk mikor azApja is hazaért és mondta, hogy szerelni akar, szóval nem is bánta hogy nem maradtunk itthon :) Mamánál is sokat dumált és nevetett még a Mancifül, de már fél 7 körül nagyon laposakat pislogott, ezért megkértem Anyuszt, hogy vigyen minket haza fürcsizni. Na persze, hogy a fürdéssel "kimostuk" az álmot a szeméből! 11 óra volt mire elaludt, de előtte már beszélgetett az ágyában, aztán azApjával bújtak össze mint 2 nyuszi a fűben, de kinevette az ötletet, hogy neki aludnia kellene :) Végül 3/4 7-kor ébredt, de csak 1/2 8-kor keltünk fel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése