2011. április 27., szerda

Hétfő-Kedd

Reggel mentünk Anyuszékhoz, hogy felvegye azApja a Manót és menjenek locsolkodni. Persze addigra elaludt mire odaértünk. Később útra keltek a fiúk, ami nagyon gyorsan véget is ért:( Ugyanis elmentek a másik Mamához,ott nem is volt baj, hanem utána elmentek a nagynénihez és ott 4-en állták körül a hordozóban, azApja meg kiment elszívni egy cigit. A gyerek meg elkezdett üvölteni, mert ugye idegen helyen idegen emberek között otthagyta. Rohantak is vissza hozzám,( én meg persze még Anyuszéknál voltam)és le lettem tolva, hogy miért engedtem el őket kettesben! Na ettől totál kiakadtam, mert nem éreztem magam hibásnak, de mindegy. AzApja hazament és nem akart visszajönni ebédelni, én meg nem, tudtam eltalálni, hogy mi a fene baja lett, mert akkor még nem tudtam a történetet, csak amikor haza rohantam és kiosztottam ,derült ki a turpisság! Azt kérte a párom, hogy hagyjam magára szeretne kicsit egyedül lenni ( furdalta a lelkiismeret), ezért én visszamentem Anyuszékhoz ahol tök jól elvoltunk, sütögettünk ... stb. Estére kelve kitalálták, hogy úgysem lesz mostanában ilyen alkalom, ezért aludjon megint ott Olika, ugyanis ők majd csak szerdán kezdenek dolgozni. Megengedtem ( na nem mintha lett volna választásom :)) és egy igazán nagyon jót aludtam!!!
Kedden reggel átmentem megetetni a Mancifület aztán haza rohantam, gyors porszívózás,felmosás takarítás. 1-re mentünk a Manóért,mer 2-re mentünk tornázni. Nagyon ügyes volt, kb 40 percig tolerálta, aztán viszont ereszd el a hajamat! Annyira elfáradt, hogy alig evett, bealudt a kocsiba, kb 20 percet aludt, mikor felébredt ( addigra haza értünk), hogy éhes, végül még aludt bő 1 órát. Nagyon jó fiú volt utána is. Este 8-kor már aludt, igaz, hogy kelt 0:40-kor és csak 2:40 körül aludtunk vissza, de nem volt nyüszis, csak dumált, nevetgélt és persze cicizett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése